رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: رفع آلودگی هوا و روانسازی ترافیک دغدغه ما است و امیدوارم بتوانیم با همراهی سایر مدیران، در یک رابطه برد برد مسائل را حل و فصل کنیم.

رفع آلودگی هوا و روانسازی ترافیک دغدغه ما استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در نشست هم اندیشی مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و شهرداران و اعضای شورای اسلامی طرقبه و شاندیز که در هتل پارک حیات طرقبه برگزار شد، گفت: با توجه به رویکردها و برنامه های پیش رو، باید گفت عزم مدیریت شهری بر توسعه همه جانبه و متوازن مشهد است؛ این عزم، فرصت طلایی است که به وجود آمده و باید از آن بهره برد.

وی با بیان اینکه با توجه به منافع و با گفتگو و رایزنی می توان مشکلات را حل و فصل کرد، تصریح کرد: فراتر از مرزهای کنونی موجود میان طرقبه_ شاندیز و مشهد، مدیران رسالتی بر دوش دارند که باید بر اساس آن به مردم خدمت رسانی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اینکه مردم برای رفتن به ییلاقات و طبیعت اطراف شهر، ۲ ساعت در ترافیک بمانند، بر خلاف خواست ما در کاهش آلودگی هوا است.
 

حل منازعات به صورت محلی چاره ساز رفع مشکلات است

 
محمدهادی مهدی نیا رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد نیز با بیان اینکه حل منازعات به صورت محلی چاره ساز رفع مشکلات است، گفت: اگر قرار بود مسائل به صورت جزیره ای حل و فصل شود، تاکنون بسیاری از مسائل حل می شد، اما امروزه ادبیات حل منازعات نشان داده شیوه حل مسائل به صورت محلی مسیر است.

وی ادامه داد: اگر مشکلی باشد، همه آن را به حساب نظام یا مدیریت شهری می گذارند، مردم نمی گوید مشکل از شورای شهر طرقبه یا شاندیز، یا مشهداست، بلکه وضعیت کلی را مشاهده و نتیجه گیری می کنند، چراکه همه در یک کشتی نشسته ایم و مسائل از هم قابل تفکیک نیست.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: این مرز بندی ها بین مشهد و طرقبه-شاندیز در واقع برای بهتر شدن گردش کار دولتی است و از حیث اجتماعی، تفکیکی وجود ندارد.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.