۴۵ درصد از پروژه آسفالت در مناطق کم‌ برخوردار و پیرامونی مشهد به انجام رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رمضانعلی فیضی رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌ برخوردار شورای شهر مشهد گفت: مرکز ۱۳۷ به دنبال فلسفه وجودی و کاری خود، باید پیگیری به نتیجه رسیدن و پاسخگویی سریع درخواست‌های شهروندان از معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق و شرکت‌های شهرداری باشد تا شاهد پیام‌های قدیمی بی‌پاسخ در این مرکز نباشیم.

وی ادامه داد: در پروژه بزرگ آسفالت معابر شهر، آسفالت سه میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع از معابر شهر آغاز شده است که ۴۵ درصد یعنی معادل یک میلیون و ۶۲۰ هزار متر مربع از معابر مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شهر در این طرح تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌ برخوردار شورای شهر مشهد گفت: مشهد تبدیل به کارگاه بزرگ ساخت و ساز و عمران شده است که در آن  برخی از پروژه‌ها آغاز و برخی نیز در مرحله تکمیل است.
 
فیضی افزود: از جمله این پروژه ها مجموعه آبی گلشن در گلشهر که آماده افتتاح است، استخر شهید قربانی با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد، گود کشتی چوخه شهید بابانظر با پیشرفت ۳۰ درصد و... است.

وی تصریح کرد: برای حل مشکل ترافیکی ایجاد شده جمعه بازار انتهای پنجتن، واقع در روستای شترک، ۱۰ میلیارد تومان جهت تعریض جاده دسترسی به این جمعه بازار اختصاص داده شده است که رفت و آمد شهروندان تسهیل شود.
 
انتهای پیام//ف.س
 

اختصاص بودجه ۱۰ میلیارد تومانی برای تعریض راه دسترسی جمعه بازار پنجتن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.