دولتمردان و نمایندگان مجلس راهکاری مناسبت برای خروج از رکود و رونق ساخت و ساز بردارند تا بخش عظیمی ازکارگران دراین حرفه مشغول هستند مجدد به فعالیت ادامه دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، محمود احمدی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در همایش خداقوت مدیران نمونه کارگری و کارشناسان ایمنی گفت: محیط کار ایمن و سالم در گرو بهینه سازی اطلاعات ایمنی و رعایت بهداشت عمومی از طرف مدیران و کارگران است.

وی با اشاره به روز جهانی ایمنی و بهداشت افزود: باید مدیران و کارگران برای داشتن محیطی امن و رعایت بهداشت عمومی محیط کار در ارتباط با شعار سازمان بین المللی کار ۲۰۱۷ در راستای اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال مجدانه تلاش کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به فعالیت هایی در زمینه تطبیق کار با وضعیت جسمانی کارگران و تشکیل کمیته حفاظت بهداشت خراسان رضوی گفت: در بحث ایمنی کار و بهداشت حرفه‌ای در محیط کار هم مدیران و هم کارگران باید توجه کنند و از پذیرش مسئولیت و قبول فعالیت در محیط‌های خطر آفرین امتناع ورزند.

احمدی با مقایسه اخذ پروانه‌های ساختمانی از رکود ساخت و ساز در مشهد خبر داد و تصریح کرد: در سال ۹۴ آمار پروانه‌های ساخت و ساز به مراتب بیشتر از سال ۹۵ بود که امیدواریم دولتمردان و نمایندگان مجلس راهکاری مناسبت برای خروج از رکود و رونق ساخت و ساز بردارند تا بخش عظیمی از کارگران در این حرفه مشغول هستند مجدد به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

محمد جواد حیدری رئیس کانون انجمن مهندسی، ایمنی و بهداشت خراسان رضوی هم در این همایش گفت: این همایش به مناسبت روز جهانی ایمنی، بهداشت حرفه‌ای با شعار جمع آوری و استفاده بهینه از پرونده‌های ایمنی و بهداشت حرفه‌ای راهی برای ارتقاء فرهنگ پیشگیری از خطر برگزار شد.

وی افزود: در این همایش بیش از ۳۵۰ نفر از مدیران، اساتید و مربیان جامعه کارگری استان دعوت شده اند تا از فعالیت‌ها و خدمات ارزنده برگزیدگان که در پیشبرد اهداف تولید و بهره وری مناسب در محیط کارسهم بیشتری را برعهده داشته اند تجلیل شود.

رئیس کانون انجمن مهندسی، ایمنی و بهداشت خراسان رضوی از همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، کانون انجمن‌های صنفی ایمنی و بهداشت صنعتی، مدیریت فرهنگسرا قرآن و عترت در برگزاری این همایش تقدیر کرد.

در پایان مراسم از ۱۷ نفر از مدرسان نمونه کارگری و کارشناسان نمونه ایمنی تجلیل و همچنین به مناسبت ولادت با سعادت علی اکبر (ع) و روز جوان از سوی مدیریت فرهنگسرا قران و عترت هدایایی به رسم یادبود به برخی از حاضران در جلسه اهدا شد.
انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.