جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف ۲ دستگاه تانکر حامل ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پلیس آگاهی شهرستان ریگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ ناصر فرشید، جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: در تداوم طرح‌ها و تدابیر مبارزه با کالا و سوخت قاچاق، ماموران پلیس آگاهی ریگان با رصد و انجام کار اطلاعاتی از عبور یک محموله سنگین سوخت قاچاق از محور‌های حوزه این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با بهره گیری از ظرفیت عملیاتی خود ۲ دستگاه تانکر حامل سوخت را در محور اصلی شهرستان ریگان متوقف کردند.

سرهنگ فرشید بیان داشت: در این عملیات ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که از نقاط مرکزی کشور به مقصد استان‌های شرقی و نهایتا انتقال به خارج کشور بارگیری شده بود، کشف و در این رابطه ۳ متهم دستگیر شدند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل این متهمان به مراجع قضائی تصریح کرد: کشف این محموله در سایه کار اطلاعاتی و تدابیر شبانه روزی رده‌های انتظامی، نشانگر عزم جدی پلیس در عرصه مبارزه با سوخت قاچاق است که تلاش می‌شود این سرمایه‌های ملی برای نسل‌های امروز و فردای میهن عزیزمان حفظ شوند.
انتهای پیام/ی

کشف سوخت قاچاق در ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار