فرماندار طرقبه شاندیز گفت: ارتقای مسیر‌های دسترسی برای رفع گره ترافیکی ۲ راهی طرقبه شاندیز، براساس مطالعات امکان‌سنجی برنامه‌ریزی شده است.

تلاش در رفع گره ترافیکی مشهد طرقبهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حسن حسینی فرماندار طرقبه شاندیز در نشست هم‌اندیشی مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و شهرداران و اعضای شورای اسلامی طرقبه و شاندیز که در هتل پارک حیات طرقبه برگزار شد، گفت: ارتقای مسیر‌های دسترسی برای رفع گره ترافیکی ۲ راهی طرقبه شاندیز، براساس مطالعات امکان‌سنجی برنامه‌ریزی شده و بدین ترتیب می‌توان مسیری از سمت میدان نمایشگاه به سمت بولوار فرمانیه و جاده حسن‌آباد ایجاد کرد.

وی ادامه داد: بلواری در سمت شرقی طرقبه با اسم کوهساران وجود دارد که امتداد آن به قسمت پشت بند گلستان و سپس اتصال آن به یکی از مسیرهای ارتفاعات جنوبی می تواند گره‌گشا باشد.

فرماندار طرقبه شاندیز گفت: برای تبدیل شدن یک معبر موجود به ۳ معبر، مقرر شد هزینه ۲۵ درصد مسیر را شهرداری مشهد، ۲۵ درصد را طرقبه شاندیز و ۵۰ درصد از محل منابع ملی تامین شود.

حسینی با تأکید بر سرعت بخشی به احداث بزرگراه مشهد چناران به عنوان گزینه سوم، افزود: به این منظور در حال تحصیل حریم و اجرای این پروژه هستیم.

وی ادامه داد: نمی‌شود گفت چون اجرای این مسیرها تحریک‌پذیری جمعیت را به دنبال دارد، پس مردم ۲ ساعت در ترافیک بمانند، این معضل باید هر چه سریعتر رفع شود.

فرماندار طرقبه شاندیز گفت: طرقبه شاندیز در جوار مشهد است و مکمل چرخه زیارت محسوب می‌شود و اگر همجوار مشهد نبود، شاهد این حجم گردش مالی در این ۲ شهرستان نبودیم.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

برنامه ریزی برای رفع گره ترافیکی ۲ راهی طرقبه شاندیز

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.