افتتاح ۱۱ پروژه فضای سبز با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان در ۶ منطقه شهرداری مشهد انجام می شود.

افتتاح ۱۱ پروژه فضای سبز در مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مهدی یعقوبی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت:  ۱۱پروژه فضای سبز با اعتبار حدود ۸۹ میلیارد ریال در شش منطقه شهرداری مشهد تا پایان تیرماه امسال افتتاح می شود.
 
وی افزود: با توجه به اینکه اولویت مدیریت شهری، توزیع متوازن و افزایش سرانه فضای سبز در مناطق کم برخوردار می باشد، گفت: از۱۱پروژه قابل افتتاح، ۸پروژه مربوط به مناطق و محلات کم برخوردار می باشد که با افتتاح این پروژه ها، بیش از ۱۱.۵ هکتار، به فضای سبز شهر مشهد اضافه خواهد شد.

وی افزود: از این پروژه ها، دو پروژه در منطقه سه شامل مسیر ارزش و ورزش در ضلع شرقی بوستان بهار و پروژه فضای سبز آیلند میانی شهرک مهرگان به همراه احداث مخزن دویست مترمکعبی مجموعا با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال می باشد.

سرپرست معاونت خدمات شهری تصریح کرد: از این پروژه های قابل افتتاح، سه پروژه در منطقه شش و دو پروژه نیز در منطقه هفت می باشد، که از آن جمله می توان به پروژه احداث پارک اروند و پروژه فضای سبز بلوار بصیرت در منطقه شش و احداث فضای سبز خلج به مساحت  ۲۸.۰۰۰متر مربع و احداث فضای سبز نقیبی فرد در منطقه هفت، مجموعا با اعتبار حدود ۲۷ میلیارد ریال، اشاره کرد.

وی همچنین به بهره برداری از  پروژه چهار دیگر در مناطق ۱۰ و ۱۱ و ۱۲ اشاره کرد و گفت: پروژه احداث پارک رستگاری و خادم الشریعه در منطقه ده، پروژه احداث و توسعه پارک خطی آموزگار دو تا هشت در منطقه یازده و پروژه احداث پارک خطی بزرگراه آیت الله رفسنجانی در منطقه دوازده از جمله این پروژه ها می باشد.
 
انتهای پیام//ف.ح

 

توزیع متوازن و افزایش سرانه فضای سبز در مناطق کم برخوردار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.