رئیس فنی و حرفه ای گچساران گفت: ۵۵۳ نفر در قالب ۵۱ هزار و ۳۱۳ نفر ساعت آموزش‌های مختلف را از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان فرا گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج افشین محمودی نژاد  تعهد آموزشی این اداره در سال جاری را ۳۱۱ هزار و ۱۶۳ نفر ساعت اعلام کرد و افزود: یک هزارو ۸۴۷ مهارت جو در این شهرستان زیر پوشش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: تعهد آموزشی اداره آموزش فنی و حرفه‌ای گچساران در زمینه ارائه آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی در سال گذشته بیش از ۲۹۰ هزار و ۹۶۳ نفر ساعت بوده که ۱۰۰ درصد تحقق یافته است.

محمودی نژاد گفت: در این زمینه بیش از یک هزار و ۶۶۲ هنرجو آموزش‌های لازم را در زمینه‌های مختلف فرا گرفتند.

وی افزود: ۳۵ درصد از هنر جویان مراکز فنی و حرفه‌ای گچساران وارد بازار کار می‌شود.
محمودی نژاد بیان کرد: این آموزش‌ها در مراکز ثابت دولتی اداره آموزش فنی و حرفه‌ای گچساران و در بخش‌های زندان‌ها، صنایع، صنوف، جوار دانشگاه و سیار شهری در قالب ۱۵ حرفه به متقاضیان ارائه شد.
وی گفت: این دوره‌ها در رشته‌های برق، تعمیر لامپ‌های الکتریکی کم مصرف، صنایع ساختمان، پرورش زنبور عسل، جوشکاری، نقاشی ساختمان، تراشکاری و فرزکاری و جوشکاری تأسیسات برگزار شده است.
محمودی نژاد اظهار داشت: آموزش‌های مهارتی این مرکز بر اساس نیازسنجی در شهر و روستاهای گچساران برگزار خواهد شد.
وی فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را زیرساخت اصلی توسعه و کارآفرینی دانست و افزود: هدف از آموزش‌های مهارتی تربیت نیروی انسانی ماهر برای کمک به چرخه اقتصاد جامعه است.
دوگنبدان مرکز شهرستان ۱۲۴ هزار نفری گچساران در ۱۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/ط

۵۵۳ نفر در گچساران آموزش فنی و حرفه ای فرا گرفتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.