مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با حضور کاروان «سفیران کریمه» در زاهدان ۴۰ ویژه برنامه ویژه دهه کرامت در این شهر تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت الاسلام مهدی پودینه مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان  در نشست خبری بزرگداشت دهه کرامت در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: کاروان «سفیران کریمه» ۱۳ تیر وارد زاهدان می‌شوند و به مدت پنج روز در این شهر برنامه خواهند داشت.

وی افزود: ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد متولی اجرای جشن‌های دهه کرامت در سیستان و بلوچستان است که در آن ۳۴ دستگاه عضو هستند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: ترویج فرهنگ دینی در بین آحاد مردم با رویکرد حضور فعالانه آنان در برنامه‌های مذهبی از مهمترین رویکرد‌های این ستاد در استان است.

وی افزود: در این راستا طرح مردمی «نذر شادی» برنامه ریزی شده است به طوریکه هر یک از مشتاقان اهل بیت (ع) می‌توانند در حد توان خود در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

حجت الاسلام پودینه شرکت در مراسم‌های جشن، دیدار با خانواده شهدا، حضور در اماکن نظامی، عیادت از بیماران، غبارروبی مزار شهدا، حضور در جشن‌های محوری در پارک ها، اجرای سه سرود در پارک‌های منتخب زاهدان، آذین مساجد و برگزاری سه همایش دختران آفتاب را از مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده کاروان سفیران کریمه در زاهدان عنوان کرد.

وی افزود: مراسم استقبال از این کاروان ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه ۱۲ تیر از کهف الشهدای محله ابوذر غفاری زاهدان تا مسجد ابوذر این شهر پیش بینی شده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰۰ دستگاه اتوبوس و تاکسی در طرح نذر شادی در زاهدان مشارکت دارند.

وی اظهار داشت: تاکنون ۱۰۸ مسجد اهل سنت و تشییع در سیستان و بلوچستان برای برگزاری مراسم محوری جشن اعلام آمادگی کرده اند.

انتهای پیام/ع

اجرای برنامه های دهه کرامت در زاهدان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار