معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: پیش بینی شده از ابتدای امسال تا پایان دهه کرامت ۲ هزار و ۱۰۰ نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد در استان به اردوی‌های زیارتی اعزام شوند.

۲۱۰۰مددجوی کمیته امداد سیستان و بلوچستان به اردوی زیارتی اعزام می‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  علیرضا دهقان  معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: پیش بینی شده از ابتدای امسال تا پایان دهه کرامت ۲ هزار و ۱۰۰ نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد در استان به اردوی‌های زیارتی - آموزشی به مشهد مقدس، قم، خراسان جنوبی، کرمان و استان‌های همجوار اعزام شوند.

علیرضا دهقان  اظهار داشت: حوزه فرهنگی کمیته امداد سیستان و بلوچستان برنامه‌های متنوعی را در راستای ارتقای بینش فکری و روحی خانوار‌های زیر پوشش بویژه مادران و دختران بازمانده از تحصیل یا بازمانده از ازدواج و همچنین دانشجویان و دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و دوم در حال اجرا دارد.

وی بیان کرد: ایجاد نظام اعتقادی، اخلاقی و فکری منسجم در راستای تعالیم انقلابی و اسلامی، روحیه امید و نشاط در میان جامعه هدف به ویژه دانش‌آموزان، تقویت بصیرت افزایی و ولایت مداری از جمله اهداف اردو‌های زیارتی است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت:خیران نیکو کار نیز در قالب طرح " شوق زیارت" نسبت به اعزام مددجویان به اردو‌های زیارتی انجام فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: مددجویان تحت حمایت در قالب اردو‌های آموزشی متناسب با سنین خود مهارت‌های لازم را در مدت زمان حضور در مناطق مختلف، چون شیراز، اصفهان، کرمان و سایر مناطق همجوار فرا می‌گیرند.

وی اظهار داشت: در ایام تابستان برای ۸۲ دانش‌آموز دختر و ۸۲ دانش‌آموز پسر تحت حمایت کمیته امداد سیستان و بلوچستان برنامه‌های آموزشی در قالب طرح «وارثین» در استان کرمان در نظر گرفته شده است.

دهقان بیان کرد: ۶۰ نفر از دانشجویان تحت حمایت در قالب اردو و برگزاری طرح «سدید» در مشهد مقدس از برنامه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی و آموزشیاستفاده می‌کنند.

 هم اینک ۱۵۷ هزار و ۸۲۲ خانوار استان زیر پوشش کمیته امداد هستند که بیش از ۵۰ درصد این جمعیت به تازگی اضافه شده‌اند.

انتهای پیام/ع

اعزام ۲ هزار و ۱۰۰ نفر از مددجویان به ارودهای زیارتی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار