مسئول مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ میلیارد ریال پاداش مدیریت مصرف برق به کشاورزان استان در سال گذشته پرداخت شد.

۲ میلیارد ریال پاداش مدیریت مصرف برق به کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  سید احسان بزرگواری مسئول مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق گفت : یک هزار و ۸۰۰ مشترک تعرفه کشاورزی، سال گذشته با حوزه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان قرارداد همکاری باهدف مدیریت مصرف برق منعقد کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد یک هزار و ۱۷۱ مشترک به مفاد تفاهمنامه پایبند بوده و پاداش مدیریت مصرف برق دریافت کردند، ادامه داد: براساس آن تفاهمنامه، مبلغی حدود ۲ میلیارد ریال به این مشترکان به‌عنوان پاداش پرداخت شده است.

بزرگواری افزود: امسال نیز حدود یک هزار و ۹۵۰ مشترک باتعرفه کشاورزی با این شرکت تفاهمنامه منعقد نموده که امیدواریم تمامی این مشترکان به مفاد تفاهمنامه پایبند بوده تا پاداش مدیریت مصرف برق به آنان پرداخت شود.
وی با تشریح جزئیات این تفاهمنامه، خاطرنشان کرد: کشاورزانی که با واحد مدیریت مصرف این شرکت تفاهمنامه منعقد کرده و از ساعت ۱۲ تا ۱۶ از ۱۵ خردادماه تا ۱۵ شهریورماه اقدام به خاموش کردن پمپ چاه‌های آب خود کنند از پاداش مدیریت مصرف برق بهره مند می‌شوند.

بزرگواری تصریح کرد: براساس این تفاهمنامه، اگر مشترکان برق تعرفه کشاورزی که دارای تفاهمنامه با شرکت توزیع نیروی برق هستند در این چهار ساعت اقدام به مدیریت مصرف برق خود کنند از ۲۰ ساعت برق مصرفی رایگان برخوردار می‌شوند.

وی تعداد مشترکان تعرفه کشاورزی در این استان را حدود ۲ هزار و ۳۰۰ اشتراک عنوان کرد و گفت: تمامی کنتور‌های فهام این تعرفه از راه دور قرائت و قطع و وصل می‌شود.

انتهای پیام/ط

۲ میلیارد ریال پاداش مدیریت مصرف برق به کشاورزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.