تکمیل و ساخت دو طرح ایستگاه ۱۳۲ کیلو ولتی برق بهمئی و آب رسانی از سد کوثر از جمله راهکار‌ها برای رفع مشکلات حوزه آب و برق شهرستان بهمئی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،فرماندار بهمئی در جلسه حفاظت منابع آب این شهرستان با اشاره به مشکلات اخیر در زمینه کمبود آب در این منطقه گفت: با توجه به گرم شدن هوا، کاهش ولتاژ برق و خارج شدن الکترو پمپ‌ها از مدار، ادارات مربوطه باید زمینه نصب ژنراتور را برای شرایط اضطراری فراهم کنند.

سنایی افزود:تکمیل و ساخت دو طرح ایستگاه ۱۳۲ کیلو ولتی برق بهمئی و آب رسانی از سد کوثر راهکار‌های بلند مدت برای رفع مشکلات شهرستان بهمئی در زمینه کاهش ولتاژ برق و کمبود آب است.

وی ادامه داد: برای رفع این مشکل به طور موقت نیاز به نصب ژنراتور و نصب دو اتو ترانس داریم که یک دستگاه اتو ترانس برای تقویت برق الکترو پمپ‌ها در حال نصب است.

طراحی شبکه آبرسانی شهر لیکک و تهیه نقشه ظرف دو ماه توسط آبفای شهری، برخورد قاطع با انشعابات غیر مجاز با هماهنگی با داستان، اصلاح و تعویض ترانسفورماتور‌های چاه‌هایی که نیاز به افزایش ولتاژ دارند، خرید ژنراتور برای چاه‌های آب شهری، سرآسیاب یوسفی و ممبی، دعوت از مدیران کل برای پیگیری مشکلات آب و برق و راه اندازی موقت چاه آب دولاب از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/پ

رفع مشکلات حوزه آب و برق بهمئی

برچسب ها: وزارت نیرو ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.