برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با تراکتور در کیلومتر ۵ محور شهرستان کوهبنان به راورجان راکب موتور سیکلت را گرفت.

نقص فنی وسیله نقلیه کشاورزی بلای جان مرد ۲۳ ساله کوهبنانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ ترابی فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه تراکتور در کیلومتر ۵ محور شهرستان کوهبنان به راور واحد گشت انتظامی شهرستان کوهبنان سریعا به محل حادثه اعزام شد.

وی بیان داشت: بااستعلام ازمرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت با عقب یک دستگاه تراکتور برخورد نموده و ضمن تلاش پرسنل اورژانس، متاسفانه راکب موتورسیکلت به علت جراحات زیاد در دم فوت نموده است.

سرهنگ ترابی بیان داشت: با توجه به هشدار‌های مکرر پلیس مبنی بر عدم استفاده رانندگان وسایل نقلیه دارای نقص فنی اعم از چراغ‌های جلو، عقب و علائم هشدار دهنده، ولی متاسفانه شاهد اینگونه تخلفات حادثه ساز در این شهرستان هستیم.

وی افزود: تمام تلاش پلیس بر حفظ نظم و امنیت جانی و مالی و حقوقی شهروندان بوده و هست و باتوجه به تکرار اینگونه حوادث در یکماه اخیر در سطح شهرستان پلیس از این به بعد در صورت مشاهده اینگونه خودرو‌ها داراینقص فنی به شدت برخورد مینماید.

انتهای پیام/س

هشدار‌های پلیس مبنی بر عدم استفاده رانندگان از وسایل نقلیه دارای نقص فنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار