رییس هیات نظارت بر انتخابات نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری برای اولین بار در استان در سه حوزه کرمانشاه ، اسلام آباد غرب و اورامانات برگزار می شود.

پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری  می شودبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،آرش الماسی رییس هیات نظارت بر انتخابات نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری برای اولین بار در استان در سه حوزه کرمانشاه ، اسلام آباد غرب و اورامانات برگزار می شود.


وی بیان کرد :۲۹۵۰ عضو واجدالشرایط نظام پرستاری استان کرمانشاه می توانند از میان ۸۲ نامزد تایید صلاحیت شده ، نمایندگان خود را جهت عضویت در هیات مدیره انتخاب نمایند.


وی افزود:نامزدها از روز ۱۱ تیرماه تبلیغات خود را در فضاهای بیمارستانی و در مکان های تعیین شده آغاز کرده و تا ساعت ۲۴ نوزدهم تیرماه ادامه می دهند.


بازوند گفت:بیمارستانهای بخش غیر دانشگاهی و خصوصی نیز در این دوره از انتخابات مشارکت فعال دارند افراد می توانند هرگونه شکایت و اعتراض و یا گزارش تخلف را به هیات نظارت اعلام نمایند. این هیات در معاونت درمان دانشگاه و شبکه های بهداشت و درمان اسلام آباد غرب و ‌جوانرود مستقر است.

 

انتهای  پیام/ز


برگزاری پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری

برچسب ها: درمان ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.