قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از اجرای طرح آموزشی و تربیتی وارثین با حضور ۳۰۰ نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سهراب روستایی؛ قائم مقام کمیته امداد امام خمینی( ره) استان کرمان در مراسم افتتاح طرح وارثین از مهم‌ترین اهداف این طرح را ایجاد نظام اعتقادی، اخلاقی، فکری منسجم در راستای تعالیم اسلامی و انقلابی، ایجاد روحیه امید، نشاط و بالندگی در دانش آموزان، تقویت بصیرت افزایی ولایت مدارانه و تقویت مهارت‌های ذهنی و رفتاری متناسب باسن جوانان اعلام کرد و گفت: این طرح با حضور ۳۰۰ دانش‌آموز شرکت‌کننده از استان‌های هرمزگان، یزد، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی در کرمان در حال برگزاری است.

وی تقویت فرهنگ مطالعه و پژوهشی، تقویت مهارت‌های ذهنی و فناوری متناسب سن دانش‌آموزی را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و افزود: این طرح برای نخستین بار در استان کرمان در حال اجرا است.

روستایی بابیان اینکه طرح آموزشی و تربیتی وارثین از روز گذشته در اردوگاه فرهنگی و تربیتی شهید باهنر ماهان آغازشده است گفت: این طرح طی دو دوره هشت‌روزه با حضور ۱۵۰ دانش‌آموز دختر و ۱۵۰ دانش‌آموز پسر تحت حمایت از پنج استان کشور در کرمان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ی

آموزش دانش آموزان در اردوگاه شهید باهنر کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار