معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان گفت: به‌منظور اشتغال و توانمندسازی مددجویان ۲۴۷۲ طرح اشتغال سال گذشته توسط این نهاد در حوزه کشاورزی و دام‌پروری اجراشده است.

اجرای ۲۴۰۰ طرح اشتغال در حوزه کشاورزی و دامپروریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، غلامرضا خواجه معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه این نهاد ایجاد اشتغال برای مددجویان در زمینه‌های مختلف ازجمله در بخش کشاورزی و دامداری را با جدیت پیگیری می‌کند گفت: سال گذشته ۶۲۰۰ طرح اشتغال توسط کمیته امداد استان اجراشده است که ۲۴۷۲ طرح مربوط به حوزه کشاورزی و دامپروری بوده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته درمجموع ۱۱۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال توسط کمیته امداد استان کرمان پرداخت‌شده است افزود: از این میزان تسهیلات ۵۳ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های اشتغال در حوزه کشاورزی و دام‌پروری در استان کرمان پرداخت‌شده است.

خواجه با اشاره به اینکه ۳۹ درصد طرح‌های اشتغال اجراشده در استان در سال ۹۷ مربوط به حوزه کشاورزی و دامپروری بوده است بیان داشت: به‌منظور پایداری و پیشرفت طرح‌های اشتغال مددجویان، طرح‌های اجراشده توسط آن‌ها هر سه ماه یک‌بار توسط ناظران اشتغال این نهاد مورد بازدید و بررسی قرار می‌گیرد تا اگر نقصی در اجرای طرح باشد، به‌موقع رفع شود.

وی بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح‌های اشتغال توسط کمیته امداد ۱۰ هزار و ۷۷۳ طرح در حوزه دامپروری و ۵۹۳۷ طرح نیز در حوزه کشاورزی در استان کرمان اجراشده است.

انتهای پیام/س

۵۳ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح‌های اشتغال در حوزه کشاورزی و دام‌پروری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار