معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان از اشتغال به کار ۹۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در قالب طرح راهبری شغلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  غلامرضا خواجه؛ معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه طرح راهبری شغلی در راستای توسعه اشتغال مددجویان کمیته امداد از سال گذشته به‌صورت پایلوت با اجرای سه طرح اشتغال در استان کرمان آغازشده است گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال ۹۸ نیز با اجرای ۱۵ طرح راهبری شغلی زمینه اشتغال تعداد زیادی از خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان فراهم شود.

وی بابیان اینکه سال گذشته ۱۱ طرح راهبری شغلی توسط کمیته امداد استان در دست بررسی قرار گرفت که سه طرح به مرحله اجرا درآمد افزود: با اجرای این تعداد طرح راهبری شغلی زمینه اشتغال ۹۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد اشتغال فراهم‌شده است.

خواجه بابیان اینکه این طرح‌ها در زمینهٔ کشاورزی و پرورش دام سبک و پرورش مرغ تخم‌گذار اجراشده است بیان داشت: برای اجرای این سه طرح راهبری شغلی ۸۶۹ میلیون تومان توسط کمیته امداد هزینه شده است.

وی تصریح کرد: در طرح راهبری شغلی از فعالان و کارآفرینان حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف که تجربه و عملکرد موفقی دارند دعوت می‌شود راهبری شغلی تعدادی از مددجویان امداد را بر عهده بگیرند و این کارآفرینان واحد‌های کوچکی را در زنجیره ارزش خود تعریف می‌کنند که متشکل از مددجویان کمیته امداد است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان افزود: در اجرای این طرح‌ها، کمیته امداد کمک بلاعوض و تسهیلات لازم را به مددجو پرداخت می‌کند و با اتصال منافع دو طرف، از سویی برای مددجویان شغل ایجاد می‌شود و کارآفرینان نیز با استفاده از تسهیلات امداد و توسعه زنجیره ارزش، از سود بیشتری در کسب‌ و کار خود برخوردار می‌شوند.
انتهای پیام/ی

اجرای طرح های برای اشتغال مددجویان کمیته امداد کرمان

برچسب ها: اشتغال ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار