فرماندار بردسیر از پرداخت ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلسه کارگروه اشتغال با حضور نجف پور فرماندار بردسیر و حاج غنی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری، بخشداران، نماینده معین اقتصادی و روسای ادارات و بانک‌ها در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

نجف پور فرماندار شهرستان بردسیر در ابتدای این جلسه ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل از تحقق اشتغال شهرستان بردسیر به میزان ۸۳۱ نفر در سال ۹۸ خبر داد و گفت: تا این لحظه در قالب کانون‌های اجتماعی (مشاغل خرد خانگی در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی) بخشداری‌ها ۱۶۴ پرونده به میزان یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از ابتدای امسال پرداخت شده است.

وی از پرداخت ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی نیز خبر داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بردسیر در ادامه از تقسیط ۳ ساله و بخشودگی جرائم تسهیلات کشاورزی بغیر از تسهیلات صنایع تبدیلی و خدماتی که سر رسید انان از ابتدای سال ۹۷ الی ۲۹اسفند ماه است نیز خبرداد وتصریح کرد: اولویت همه دستگاه‌های اجرایی داشتن برنامه اشتغال در راستای اقدامات حمایتی و ایجاد شغل در طی سال جاری است.

فرماندار شهرستان بردسیر در پایان از ساخت واحد‌های بوم‌گردی در چهار بخش را یکی از مهمترین برنامه‌ها در حفظ و رونق گردشگری بردسیر نیز خبر داد.
انتهای پیام/ی

ساخت واحد‌های بوم‌گردی در بردسیر

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.