بیش از یکهزارو ۴۶۰ دقیقه برنامه در گرامیداشت هفته قوه قضائیه در صدا و سیمای مرکز زنجان تولید شد.

تولید، تامین و پخش بیش از یکهزار و۴۶۰ دقیقه برنامه از صدا و سیمای مرکز زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،همزمان با سالروز شهادت آیت ا... بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام و انقلاب و آغاز هفته قوه قضائیه؛ طبق برنامه ریزه صورت گرفته در صداو سیمای مرکز زنجان، ضمن دعوت از کارشناسان و مسئولین دادگستری کل استان بیش از ۱۴۶۰ دقیقه برنامه با موضوعات مرتبط با این ایام از صدا و سیمای مرکز زنجان پخش شد.

معاونت سیما در برنامه‌های روتین، زنده و تامینی با حضور دست اندرکاران دادگستری کل استان مجموعا بمدت ۸۹۰ دقیقه به بررسی نقش شهید مظلوم آیت ا... بهشتی در روند پیروزی انقلاب و تشکیل قوه قضائیه، تدوین قوانین و ساختار این نهاد، همچنین آشنایی شهروندان با مسائل مرتبط در حوزه قوانین و روند کاردر دادگستری‌ها و هیات حل اختلاف پرداختند.

شبکه استانی صدا هم با دعوت از کارشناسان دادگستری و روسای هیات‌های حل اختلاف استان مجموعا بمدت ۱۹۷ دقیقه، در برنامه‌های مختلف به تشریح ساختار و عمکلرد قوه قضائیه، تاریخ تشکیل، لزوم آشنایی عمومی با قوانین حقوقی و جزایی بمنظور کاهش مراجعات به دادگستری‌ها پرداخت.

معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم با تولید و پخش ۱۲۵ گزارش خبری، مکتوب و گفتگوی زنده رادیو تلویزیونی بمدت ۳۷۴ دقیقه، اخبار رویداد‌ها و مراسم این هفته را به اطلاع مخاطبان رساند.

معاونت فضای مجازی هم با تولید و پخش ۱۸ پوستر، اینفوگراف، ویدئو و پادکست همراه مخاطبان در فضای مجازی بود.

رادیو نما هم، بمدت ۶۳ دقیقه با ۱۰ اسلاید ویژه به استقبال هفته قوه قضائیه رفت.
 
انتهای پیام/ن
 
 

تولید، تامین و پخش برنامه در گرامیداشت هفته قوه قضائیه

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.