رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال از مربیان خواست تا با انتقال اطلاعات خود به بازیکنان و تمرین مستمر در بحث آموزش مربیگری، روند رو به رشد را طی کنند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش اظهار داشت: فدراسیون فوتبال به همراه کمیته آموزش تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر دوره های آموزشی بکار می گیرد تا مربیان در بهترین شرایط دوره ها را پشت سر بگذارند.

وی خطاب به مربیان گفت: از شما می خواهم تا با تلاش مستمر و ممارست در پیگری موارد مربوط به آموزش، علم خود را به روز کرده و باعث رشد و موفقیت فوتبال کشور باشید. برای برگزاری دوره های آموزشی ما از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم. بسیار از مشکلات و موانع بر سر راه ما وجود دارد که هیچ یک از شما متوجه نمی شوید اما ما با تلاش و پشتکار سعی می کنیم تا با رفع مشکلات و موانع ، بهترین وضعیت را برای برگزاری دوره های آموزشی فراهم آوریم.

مراسم اختتامیه دوره مربیگری حرفه‌ای فوتبال به میزبانی هتل آکادمی و با حضور میرشاد ماجدی، مرتضی محصص، وینسته سوپرا مانیوم و ۲۳ مربی حاضر در این دوره صبح امروز برگزار شد.


بیشتر بخوانید

برگزاری مراسم اختتامیه دوره مربیگری حرفه‌ای فوتبال


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار