مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام ازآماده سازی ۱۰۹ محل اقامتی جهت اسکان زائرین اربعین در استان ایلام خبر داد.

آماده سازی ۱۰۹ محل اقامتی جهت اسکان زائرین اربعین

شنبه زاده مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت: امسال ۱۱ هتل، ۵ مهمانپذیر، ۶ سفره خانه سنتی، ۲۴ واحد بوم گردی و ۶۳ خانه مسافر در سطح استان آماده خدمت رسانی به زائرین اربعین می‌باشند.

وی ادامه داد: در این بین ۲ هتل و یک مهمانپذیردر شهرستان مهران وجود دارد که زائرین اربعین می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

شنبه زاده بیان کرد: به منظور رفاه حال زائرین کلیه ۶۳ خانه مسافردر شهرستان مهران فعالیت دارند.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان ایلام و قرار گرفتن در مسیر تردد زائران حسینی و استقبال از زائران اظهار کرد: علاوه بر ۱۰۹ محل اقامتی مجوز دار، هر ساله برخی از شهروندان نیز به صورت داوطلبانه منازل خالی خود را جهت خدمت رسانی به زائرین در اختیار آنان قرار می‌دهند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام افزود: در سال گذشته ۵۰ مسجد، حسینیه و زیارتگاه واقع دراستان ایلام برای اسکان زائران اربعین حسینی فعالیت داشته اند که امسال نیز در صورت نیاز از این مکان‌ها استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ن

آماده سازی محل‌های اسکان زائرین اربعین در استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.