رقابت های انتخابی تیم جوانان و نوجوانان پسر استان کرمان به منظور شرکت در مسابقات تور ایرانی کشور با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

محسن بهرامی، رئیس هیئت تنیس روی میز استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: دور اول مسابقات قهرمانی تور ایرانی نوجوانان پسر ایران ۲۰ تا ۲۲ تیر جاری به میزبانی تهران و دور نخست مسابقات قهرمانی تور ایرانی جوانان پسر ایران ۲۶ تا ۲۸ تیر جاری در گرگان برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه بدین ترتیب رقابت های انتخابی تیم تنیس روی میز جوانان و نوجوانان پسر استان کرمان برای حضور در این رقابت ها برگزار شد، افزود: در پایان این مسابقات، در بخش جوانان، حسام واجد، مهدی علیپور، باقر عربی و کیان نیکویی حائز رتبه ی برتر شدند.

بهرامی تصریح کرد: در رده ی نوجوانان نیز یاسین نظری، معین نزهتی، شایان فلاحتی، طا‌ها نعمتی و پارسا جان آقایی به عنوان نفرات برتر این رقابت ها معرفی شدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه دور اول مسابقات تور ایرانی دختران کشور نیز ۲۷ تا ۳۰ تیر جاری به میزبانی اراک برگزار می شود، یادآور شد: بدین منظور مسابقات انتخابی تیم نوجوانان و جوانان دختر استان کرمان نیز برای حضور در این رقابت ها، ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۴ تیر جاری در محل سالن شادروان حاج حسین کهنوجی کرمان انجام می شوند.

انتهای پیام/ب

معرفی برترین های مسابقات انتخابی تیم تنیس روی میز استان کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار