مسابقات طرح هوپس و رقابت های تنیس روی میز نونهالان دختران و پسر استان کرمان که به منظور انتخاب تیم استان برای حضور در رقابت های کشوری برگزار شده بود، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

محسن بهرامی رییس هیئت تنیس روی میز استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اعلام اینکه ۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت مسابقات کشوری طرح هوپس پسران در ساری و مسابقات قهرمانی کشور نونهالان در یاسوج برگزار می‌شود، گفت: بدین منظور مسابقات انتخابی طرح هوپس و رقابت‌های نونهالان پسر استان کرمان برای شرکت در این مسابقات با حضور ۱۶ شرکت کننده از سراسر استان در سالن شادروان حاج حسین کهنوجی کرمان برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت ها، در مسابقات هوپس پسران استان در رده‌ی سنی ۱۰ سال، میراحمدی از سالن شادروان کهنوجی کرمان و بهرامی از آکادمی بهرامی کرمان به مقام‌های اول و دوم دست یافتند.

بهرامی تصریح کرد: در رده‌ی ۱۱ سال نیز پور مکی از بم و آزادی‌خواه از سیرجان عناوین اول و دوم رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد: در مسابقات تنیس روی میز نونهالان پسر استان هم در رده‌ی سنی ۸ و ۹ سال، امیری زاده از آکادمی ملکی کرمان و خداداپور از سالن شادروان کهنوجی کرمان بر سکو‌های اول و دوم ایستادند.

رییس هیئت تنیس روی میز استان کرمان با اعلام اینکه ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت مسابقات کشوری طرح هوپس دختران در زنجان و مسابقات قهرمانی کشور نونهالان در کرمانشاه برگزار می‌شود، گفت: بدین منظور مسابقات انتخابی طرح هوپس و رقابت‌های نونهالان دختر استان کرمان برای شرکت در این مسابقات با حضور ۱۹ شرکت کننده از سراسر استان در سالن شادروان حاج حسین کهنوجی کرمان برگزار شد.

وی افزود: در نهایت، در رقابت‌های طرح هوپس دختران استان غزاله کوشش، فاطمه آزاد روش و معظمه کهورى زاده حائز رتبه‌های برتر شدند.

بهرامی تصریح کرد: در پایان مسابقات تنیس روی میز نونهالان دختر استان نیز حمیده معصومى نژاد، ستایش طهماسبى و نگار رستمى زاده در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/ب

مسابقات طرح هوپس و رقابت‌های نونهالان دختران و پسر استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار