مسابقات تنیس آزاد آقایان سطح (B) کشور در سیرجان، با قهرمانی تنیسور میزبان پایان یافت.

تنیسور سیرجانی فاتح رقابت های تنیس آزاد  سطح (B) کشورعلیرضا درآگاهی، دبیر هیئت تنیس شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مرحله ی ششم مسابقات تنیس آزاد آقایان سطح (B) بدون حضور ۱۶ نفر برتر کشور ۱۱ تا ۱۷ اسفند جاری به میزبانی هیئت تنیس شهرستان سیرجان در محل باشگاه داریوش برگزار شد.

 وی روش برگزاری مسابقات را انفرادی آزاد دانست و افزود: ۳۲ تنیسور از استان‌های اصفهان، کرمان، یزد و هرمزگان با مدیریت محمدعلی نژاد عبدالله و سرداوری مهدی قاسمی نژاد و اسپانسری باشگاه داریوش  و شیرینی سرای وارنی سیرجان به مدت هفت روز با هم به رقابت پرداختند.

درآگاهی تصریح کرد: در پایان این رقابت ها، امید پرشان از سیرجان بر سکوی نخست ایستاد، مسیح هژبری از کرمان دوم شد و  حمیدرضا زرکش از کرمان و پارسا یزد خواستی از اصفهان به مقام سوم مشترک دست یافتند.

وی به مراسم اختتامیه ی این رقابت ها اشاره کرد و یادآور شد: در مراسم اختتامیه ی مسابقات تنیس آزاد آقایان سطح (B) کشور که در قالب جشنواره روز جهانی تنیس با حضور محسن خداپرست، سرپرست سازمان لیگ تنیس کشور و مسئولان محلی در محل باشگاه تنیس داریوش سیرجان واقع در خیابان اصناف برگزار شد، به برگزیدگان جوایز، حکم و مدال اهدا شد.

انتهای پیام/ب

تنیسور سیرجانی قهرمان مسابقات تنیس آزاد آقایان سطح (B) کشور شد

 

 

 

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار