دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر اعلام کرد مبین کودک آسیب دیده بوشهری تحت درمان تخصصی قرار گرفته است. ‏

کودک آسیب دیده بوشهری تحت درمان تخصصی قرار گرفتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر اعلام کرد: بنابر گزارش‌های ارائه شده از تیم درمانی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر حال عمومی کودک آسیب دیده بوشهری (مبین) رضایت‌بخش و ‏درمان‌های تخصصی نیز برای وی در حال انجام است. ‏

در اطلاعیه این دانشگاه آمده، فیزیوتراپی دست چپ کودک  روزانه انجام می‌گیرد و تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت. همچنین به دلیل شدت جراحت وارده در زخم سر، بخش‌هایی از پوست سر دچار نکروز (مردگی) شده که برداشتن بافت‌های مرده ‏‏ (دبریدمان) به دست تیم جراحی در اتاق عمل مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس انجام شده است.

در ادامه اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نوشته شده است، با توجه به اینکه این کودک نیاز به پیوند پوست سر دارد، این موضوع پس از گرفتن مجوز‌های قانونی برای انجام عمل گرافت (پیوند پوست سر) در بیمارستان سوانح و سوختگی چرومی ‏گناوه انجام خواهد شد.

یادآور می‌شود چند روز پیش کودکی به نام مبین در یکی از کارواش‌های بوشهر در حالی که مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود پیدا شد و اورژانس اجتماعی بهزیستی او را برای مراقبت‌های درمانی به بیمارستان منتقل کرد.

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پیش از این اعلام کرده بود، روند درمان این کودک به طور رایگان تا آخرین مرحله انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ک

کودک آسیب دیده بوشهری همچنان تحت درمان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.