روند درمانی کودکی که در یک کارواش در بوشهر مورد اذیت و آزار قرار گرفته در حال پیگیری است و پرونده‌ای برای این مورد کودک آزاری تشکیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مبین پسربچه‌ای که مدت زیادی توسط برخی کارگران کارواش در بوشهر زندانی و تحت شدیدترین شکنجه‌های جسمی و روانی قرار گرفته بود ،طوری که به برخی اعضای بدنش آسیب‌های جدی و جبران ناپذیر رسیده است.

در پی انتشار خبری در فضای مجازی در خصوص آزار کودکی در یک کارواش در بوشهر، بهزیستی و دادگستری این استان از پیگیری روند درمانی این کودک و برخورد قضایی با عوامل این مورد، خبر داده‌اند.

بررسی روند درمانی کودک مورد اذیت در بوشهر/ تشکیل پرونده کودک آزاری

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر اعلام کرد که مرکز اورژانس اجتماعی ۱۲۳ پس از اطلاع از این کودک آزاری در کارواش در شهر بوشهر، با مجوز قضایی و همراهی نیروی انتظامی به آنجا مراجعه کردند و با کودکی مواجه شدند که مورد اذیت آزار جسمی و روانی قرار گرفته بود.

در ادامه توضیحات بهزیستی آمده است، کودک پس از ارجاع به بهزیستی، در بیمارستان بستری و آزمایش‌ها و معاینات لازم انجام و روند درمان جسمی و روانی وی آغاز شد.

همچنین علاوه بر فراهم کردن شرایط مراقبتی، نگهداری، تحصیل و حمایت‌های روانی - اجتماعی از این کودک، این اداره کل یک نماینده حقوقی و یک روانشناس را به طور ویژه برای پیگیری این پرونده تعیین کرده است.

کودک آزار دیده پس از بستری آزمایش‌ها و معاینه‌های لازم انجام و روند درمان جسمی وروانی وی آغاز شد.

در همین حال دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت:، با دریافت این گزارش پرونده‌ای در یکی از شعبه‌های دادسرا تشکیل شد و درمرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد.

علی حسن پور بیان کرد: با شناسایی عامل و یا عاملان این کودک آزاری خاطیان تحت تعقیب قرار می‌گیرند و برخورد قانونی خواهد شد.

مبین پسربچه ای که در یک کارواش تحت شدیدترین شکنجه های جسمی و روانی قرار گرفته بود، به بیمارستان منتقل شد.

این کودک در مدت زیادی توسط برخی کارگران کارواشی در بوشهر زندانی و شکنجه شده بود به طوری که به برخی اعضای بدنش آسیب‌های جدی و جبران ناپذیر رسیده است.

انتهای پیام/ک

تشکیل پرونده برای کودک آزاری در بوشهر

برچسب ها: بهزیستی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ادرینا
۰۲:۲۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
سلام من امشب فیلمی ازشکنجه بچه تعریبا ۱ ساله توسط مورش درمنزل دیدم حالم بداست مرد ابادانی نوشته بود پای فیلم لطفا خواهشن پیداش کنید
Iran (Islamic Republic of)
azizmiar
۱۶:۳۰ ۰۶ تير ۱۳۹۸
به چه گناهی این بچه طفل معصم مورد شکنجه قرار دادن من از دادستان محترم استان و فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان بوشهر درخواست میکنم که جلوی این اتفاقت گرفته بشه و علت تنبیه رو باید مشخص بشه او ن کارگری که تو کارواش کار میکنه به چه حقی به یک بچه آذار روحی وروانی میرسونه