یکی از توسعه دهندگان عنوان Call of Duty: Black Ops 4 از دلایل وجود نداشتن بخش داستانی در این عنوان می‌گوید.

راز وجود نداشتن بخش داستانی در بازی Call of Duty: Black Ops 4 فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال گذشته آخرین ساخته شرکت اکتیویژن که Call of Duty: Black Ops 4 نام داشت وارد بازار شد. این عنوان اولین بازی از سری Call of Duty بود که در آن بخش داستانی حذف شده و باعث شد بسیاری از کاربران از این موضوع ناراضی باشند چرا که اکثر گیمر‌ها در کشور‌های مختلف اقدام به نصب نسخه‌های کپی و کرک شده عناوین می‌کنند و عملا با حذف این بخش از بازی، کرک بازی معنایی نخواهد داشت.

استودیو سازنده این عنوان که Treyarch نام دارد دلیل حذف بخش داستانی از بازی را اعلام کرده است. این استودیو اعلام کرد: قرار بود این عنوان دارای یک بخش چند نفره باشد که بر اساس بخش چند نفره ساخته شده است؛ به این صورت که دو تیم در بازی وجود داشت که علاوهبر مبارزه با یکدیگر باید به مبارزه با هوش مصنوعی موجود در بازی که از CPU استفاده می‌کرد نیز می‌پرداختند. یکی از داستان‌های این بخش درباره روزنامه‌نگاری بود که یک تیم باید از او حفظات و تیم دیگر او را ترور می‌کرد.

راز وجود نداشتن بخش داستانی در بازی Call of Duty: Black Ops 4 فاش شد

دلیل اصلی ساخته نشدن بخش داستانی

اما دلیل اصلی منصرف شدن شرکت اکتیویژن از ساخت بخش داستانی این بازی کمبود زمان بود. این شرکت از آنجایی که تاریخ عرضه بازی را اعلام کرده بود و همچنین از آنجایی که برنامه‌های زیادی برای توسعه بخش داستانی این عنوان داشت، به این نتیجه رسید که عنوان مذکور در تاریخ مد نظرش آماده نخواهد شد و به همین دلیل از ساخت بخش داستانی در آن صرف نظر کرد. از طرفی هم با توجه به افزایش طرفداران سبک battle royalet استودیو Treyarch به اکتیویژن اعلام کرد که بهتر است روی بخش چند نفره این بازی تمرکز شود و کاملا از بخش داستانی صصرف نظر کند.

راز وجود نداشتن بخش داستانی در بازی Call of Duty: Black Ops 4 فاش شد

این خبر بسیاری از گیمر‌ها را ناراحت کرد چرا که بخش داستانی یکی از حیاتی‌ترین بخش‌های هرر عنوانی به شمار می‌رود و تقریبا همه گیمر‌ها مشتاق اجرای آن هستند و از آنجایی که اکتیویژن برنامه‌های خاصی هم برای این بخش داشته است ناراحتی گیمر‌ها چند برابر شد.


بیشتر بخوانید: بازی Watch Dogs Legion تعداد بسیار زیادی شخصیت خواهد داشت


اما در نسخه بعدی این سری قرار است بخش داستانی به بازی برگردد و تقریبا همه‌ی گیمر‌های این سبک منتظر عرضه آن هستند. گفتنی است عنوان Call of Duty: Black Ops 4 در حال حاضر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس است.

انتهای پیام/

علت وجود نداشتن بخش داستانی در بازی Call of Duty: Black Ops 4 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار