مهم‌ترین حوادث امروز ۸ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

جان باختن کودک ۸ ساله در بهنمیربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز ۸ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

جان باختن کودک ۸ ساله در بهنمیر

نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: امیرعباس محمدی کودک ۸ ساله اهل خراسان ساکن قائمشهر ساعت ۲۱ امشب در آب‌های ساحلی میرود غرق شد.

وی افزود: ناجیان غریق، پیکر بی جان این کودک را از آب بیرون کشیدند و به بیمارستان منتقل کردند، اما متاسفانه کودک جان خود را از دست داد.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: در طرح سالم سازی دریا امسال ۹۵۰ ناجی غریق، قایقرانان و جت رانان برای کاهش غریق و افزایش سرعت امدادرسانی بکارگیری شده است.

وی افزود: در طرح سالم سازی دریا امسال ۳۷۵ نقطه حادثه خیز شناسایی شده است.
 
رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه ساعت شنا در طرح دریا از ۸ صبح تا ۲۰ شب است از شهروندان و مسافران خواست تا در خارج از طرح دریا و هنگام شب شنا نکنند.

واژگونی وانت نیسان منطقه گزوه


وحید متانی رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه و سوادکوه شمالی از واژگونی وانت نیسان و ۶ مصدوم درمنطقه امامزاده گزوه سوادکوه شمالی خبر داد.

وی افزود:پس از دریافت گزارش از مرکز Eoc جمعیت هلال احمر مازندران مبنی بر واژگونی یکدستگاه خودرو نیسان در منطقه امام زاده گزو سریعا با مرکز دیس پیج اورژانس منطقه بابل هماهنگی‌های لازم بعمل آمد.

متانی ادامه داد: به دلیل تعداد بالای مصدومین اکیپ امدادی پایگاه جوارم سریعا به محل اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت: پس از حضور عوامل امدادی در صحنه‌ی حادثه کمک‌های اولیه با همکاری عوامل اورژانس۱۱۵ برای حادثه دیدگان انجام شد.

وی افزود: جهت ادامه‌ی مراحل درمانی از ۶ مصدوم حادثه‌ی فوق ۲نفر توسط عوامل امدادی پایگاه جوارم و بقیه‌ی مصدومین توسط اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

 

سه کشته و زخمی در واژگونی خودروی پژو ۲۰۶

اشپور سخنگوی اورژانس مازندران گفت: ساعت ۳ بامداد امروز یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ از مسیر ساری به طرف دودانگه در حرکت بود که در حوالی شهر فریم از جاده منحرف و واژگون می‌شود.

وی افزود: راننده خودرو در دم فوت می‌کند و دو سرنشین آن نیز مصدوم می‌شوند.


انتهای پیام/آ
برچسب ها: حادثه ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.