مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت: در خرداد‎ ماه امسال متخلفان اقتصادی در استان کرمانشاه ۳۴ میلیارد و ۳۲۲میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، داریوش جودکی با اشاره به جریمه متخلفان اقتصادی در بخش‌های قاچاق، کالا و خدمات و پرونده‎های بهداشتی، اظهار داشت: در مجموع از ابتدای خردادماه امسال متخلفان اقتصادی ۳۴ میلیارد و ۳۲۲ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۱۶۰ ریال جریمه شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه آمار پرونده‎های وارده به اداره تعزیرات در خرداد‎ماه امسال ۱۴۲۶ فقره بوده است گفت: این پرونده‎ها در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق و تخلفات بهداشتی دسته‌بندی می‌شود.

جودکی آمار پرونده‎های قاچاق کالا و ارز در خرداد‎ماه امسال را ۱۵۸ فقره اعلام کرد که ۱۵۴ پرونده مختومه شده است و افزود: برای متخلفان در این حوزه ۲۲ میلیارد و ۱۰۱ میلیون و ۳۶۷ هزارو ۴۵۷ ریال جریمه صادر شده است.

وی با بیان اینکه متخلفان در بخش کالا و خدمات ۱۰ میلیارد و ۴۴۶ میلیون و ۲۵ هزارو ۸۰۳ ریال جریمه شده‎اند عنوان کرد: در خرداد‌ماه امسال به ۱۰۴۰ پرونده در سازمان تعزیرات حکومتی در رابطه با تخلفات کالا و خدمات رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بیان کرد: آمار عملکرد پرونده‎های بهداشت، دارو و درمان و دامپزشکی اداره کل تعزیرات حکومتی در خرداد‌ماه امسال ۳۴ فقره بوده و برای تخلفات نیز مبلغ ۷۵ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال محکومیت صادر شده است.

انتهای  پیام/ز

 

متخلفان اقتصادی ۳۴ میلیارد و ۳۲۲ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۱۶۰ ریال جریمه شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.