توسط بازرسان سازمان صمت کرمانشاه بیش از ۸ میلیارد ریال تخلف در بازار طی یک هفته شناسایی شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده این سازمان طی هفته منتهی به خردادماه سال ۹۸ موفق شد طی اعزام اکیپ بازرسی به بازار، ۱۷۲۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی تولیدی و توزیعی و مراکز خدماتی را انجام و ضمن شناسایی ۱۴۷ مورد تخلف عرضه خارج از شبکه و احتکار، برای متخلفان پرونده تشکیل و آنان را به‌منظور صدور احکام بایسته به تعزیرات حکومتی معرفی نمایند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه بازرسان اداره صمت شهرستان کنگاور پس از دریافت گزارش‌های متعدد مردمی به ستاد خبری مبنی برافزایش نامتعارف و خلاف قانون کوره‌های آجرپزی این شهرستان؛ ضمن کنترل نامحسوس راه‌های مواصلاتی حمل آجر، موفق به کشف و شناسایی ۱۲ مورد تخلف توسط کوره داران این منطقه شده، ضمن تشکیل پرونده، آنان را به تعزیرات حکومتی معرفی کرده‌اند. بازرسان ارزش کلی تخلفات یادشده را بیش از  ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند .

بر پایه همین گزارش، کارشناسان معاونت بازرسی و حمایت از مصرف‌کننده سازمان صمت، بیشترین گزارش‌های مردم را مربوط به گوشت قرمز، گوجه‌فرنگی، رب گوجه‌فرنگی، لبنیات، سیب‌زمینی، مصالح ساختمانی مانند شن و ماسه و آجر، لوازم سرمایشی و به‌ویژه اجاره بهای مسکن دانسته‌اند. همچنین مردم گزارش‌هایی را در خصوص کمبود کاغذ و گران‌فروشی برخی نانوایان و کم‌فروشی آنان در عرضه نان به ستاد خبری معاونت مذکور اعلام کرده‌اند.

گفتنی است ارزش ریالی کل پرونده‌های تشکیل‌شده، بیش از ۸ میلیارد ریال بوده است .

 

 

انتهای پیام/د

اعزام اکیپ بازرسی به بازار

 

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.