فرمانده انتظامی استان از کشف ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد و گفت: این مقدار نسبت به سال گذشته ۴۱ درصد افزایش داشته است.

کشف ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان شمالی/ دستبند پلیس باب الرضا (ع) بر دستان ۴۲۳ سوداگر مرگبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار"علیرضا مظاهری" در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون با انجام طرح‌های مختلف ۴۲۳ نفر سوداگر مرگ در سطح استان دستگیر شده اند.

وی با اشاره به اینکه این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته، افزود: در این رابطه تعداد ۳۸۴ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر شده اند که نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته است.

سردار مظاهری در بخش بعدی سخنان خود با تاکید بر اینکه در رابطه با تصادفات هم در حوزه درون شهری و برون شهری جانباختگان این حوادث ۱۳ درصد کاهش داشته اند، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون تصادفات فوتی ۲۴ درصد و تصادفات جرحی ۹ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۹۵ درصد کشفیات کالای قاچاق در سطح استان افزایش داشته است، گفت: در این رابطه ۴۹ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در سطح استان کشف و ضبط شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری ۹۵۴ سارق حرفه‌ای شناسایی و دستگیر شده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه ۳۵ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۵۰ فقره پرونده به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های سطح استان ارجاع شده است، گفت: از این تعداد ۷۶۷ مورد از پرونده‌ها به میزان ۹۰ درصد به مصالحه انجامیده است.

سردار مظاهری در بخش بعدی سخنان خود به اقدامات انجام شده در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۹۷ نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳ هزار و ۴۹۶ مورد تماس با این مرکز برقرار شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه خودرو به هیچ عنوان حریم خصوصی نیست، گفت: با هرگونه بد حجابی و رفتار هنجارشکنانه برابر با قانون برخورد می‌شود.

وی گفت: رانندگانی که قبلا در این رابطه به آن‌ها تذکر داده شده است در صورت تکرار حتما خودرو آن‌ها توقیف خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در ادامه با اشاره به حضور چشمگیر مسافران در سطح استان، افزود: پلیس استان تمام تلاش خود را به کار بسته تا ضمن ارتقاء نظم و امنیت، آرامش خاطر را به این عزیزان هدیه می‌کند.

انتهای پیام / م

جزییات کشف ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.