۳۸ زندانی جرایم غیر عمد استان مرکزی امسال با کمک خیران از زندان آزاد و به آغوش خانواده برگشتند.

دست خیران، ۳۸  نفر را از بند نجات داد ،حسن بیگی، مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: این ۳۸ نفر زندانی جرایم غیر عمد با حمایت‌های خیران و پیگیری‌های این ستاد از زندان آزاد شدند.

حسین بیگی مجموع بدهی این زندانیان بیش از ۹۳ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال عنوان کرد که ۳۸ میلیارد ریال آن از سوی شاکیان بخشیده شد.

او افزود: چهار میلیارد ریال از این رقم از سوی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیر عمد استان مرکزی تامین شده و بقیه آورده خود محکومان به صوت نقد و بخشی هم به صورت اقساطی پرداخت می‌شود.

۲۰۰ زندانی جرایم غیر عمد چشم انتظار کمک‌های مردمی

حسین بیگی اظهار کرد: ۲۰۰ زندانی جرایم غیرعمد با میزان محکومیت ۲۵۰ میلیارد ریال در انتظار کمک‌های مردمی استان مرکزی هستند.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد استان مرکزی در ادامه افزود: تعداد قابل توجهی از زندانیان جرایم غیر عمد استان مرکزی با کمک خیران در برنامه‌های گلریزان ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های استان مرکزی از ندان آزاد شدند.

انتهای پیام / الف

برچسب ها: زندانی ، خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.