معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: هیچ دستگاهی حق کوچکترین اجحافی در حق زائر ندارد و در صورت رؤیت برخورد خواهد شد.

اجرای سیاست های ویزه برای زائران در تابستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان بعد از بررسی برنامه‌های روسای کمیته‌های این ستاد گفت: امسال در تعطیلات تابستان دو سیاست ویژه از جمله تسهیلگری در تامین زیارت هر چه راحت‌تر برای زائرین و دیگری دفاع از حقوق زائر را دنبال خواهیم کرد چرا که خط قرمز ما در استان و در مشهد حقوق زائر است.

 در همین راستا افزود: هیچ دستگاهی حق کوچکترین اجحافی در حق زائر را نخواهد داشت و در صورت رویت با دستگاه یا نهاد متولی برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اقامتگاه‌های غیرمجاز در مشهد گفت: از تمام دستگاه‌ها خواهش می‌کنم در یک بازه زمانی محدود به این اقامتگاه‌ها پرداخته و تعاملی برای پلمب آن‌ها صورت گیرد البته فقط واحد‌هایی که در مهلت‌های مشخص شده به دنبال کسب مجوز‌های لازم از نهاد‌های مربوطه نباشند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استاندار خراسان رضوی گفت: رویکرد استان این است که باید از فرهنگ غنی رضوی برای استفاده هر چه بیشتر زائر در برنامه‌ها استفاه شود.
 
انتهای پیام//ف.ح

 

حقوق زائر خط قرمز استان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.