مدیرکل هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت:تعداد بانوانی که به مشهد مشرف می شوند بالغ بر ۱۸ میلیون نفر هستند.

بیش از نیمی از زائران امام رضا (ع) را بانوان تشکیل می‌دهند

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مهدی فروزان مدیرکل هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی در همایش زنان، سرمایه‌های اجتماع و تحکیم بنیان خانواده، گفت: اسلام ناب محمدی (ص) جایگاه ویژه‌ای را برای زنان قائل شده است و در قرآن کریم هم سوره‌های مبارکه و آیات شریفه زیادی با نام زنان داریم.

وی تصریح کرد: هر وقت که یک زن موفق در کنار یک مرد موفق قرار می‌گیرد نقش موثر آن را در زندگی کاری و خانوادگی آن فرد به‌خوبی حس می‌کنیم و نمونه این همراهی‌ها و موفقیت‌ها در شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی بوده است.

مدیرکل هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه سالانه بیش از ۳۵ میلیون نفر به پابوسی امام هشتم (ع) می‌آیند، خاطرنشان کرد: بیش از نیمی از زائران امام رضا (ع) را بانوان تشکیل می‌دهند که بالغ بر ۱۸ میلیون نفر هستند و طبق برنامه‌ها و همکاری‌های صورت گرفته با مجموعه‌های مختلف به‌خصوص آستان قدس رضوی این زنان از حرم مطهر رضوی که کانون و مکانی بسیار مقدس بوده به عنوان مبلغان و پرچم‌داران حجاب فاطمی در شهر و استان خود معرفی شده‌اند.

فروزان گفت: در کشورمان زنان از جایگاه ویژه‌ای طبق دستورات و روایات قرآنی و توصیه‌های ائمه اطهار (ع) و شخصیت‌های فرهیخته همچون مقام معظم رهبری هستند و باید همواره زنان و مادران جامعه‌مان را تکریم کنیم.

انتهای پیام//ف.ش
 

میزبانی امام رضا (ع) از بیش ۳۵ میلیون زائر در سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.