در آن سالها هرکسی که اولینبار پشت فرمان این ژاپنی قرار میگرفت، شیفته سواری اسپرت، جعبهدنده هوشمند و پیشرانه خوشنفسش میشد. ضمن اینکه صندلیهایش راحت و عایقبندی کابینش نیز عالی بود. البته مواردی همچون ارتفاع نامناسب سیستم تعلیق و دو نفره بودن ردیف عقب، که رنگ تیره صندلیها نیز آنرا کوچکتر از حد واقعیاش نشان میداد، از ایرادات معروف مزدا ۳ است.
این خودرو تا سال ۱۳۸۹ در سه تیپ مختلف تحویل مشتریان میشد که تیپ ۱ آن فاقد روکش چرم (فرمان، دنده و صندلیها) بود، سیستم پخش کاست و سیدی داشت و از گرمکن صندلیهای جلو و سانروف نیز در آن خبری نبود.
همچنین سنسور باران و اتولایت نیز تنها در تیپ ۳ قرار داشت. البته تیپ ۳ چندین تفاوت ظاهری نیز با دو تیپ دیگرش دارد مانند مهشکنهای مستطیلی، سپر و جلوپنجره اسپرت (دو خط)، شبرنگهای اطراف سپر، رکابهای متفاوت و اسپویلر صندوق عقب.
مزدا ۳ خودرو جانسختی است و علاقهای به نشاندادن ایراداتش ندارد! و به همین دلیل نیز در خریداری آن باید حساسیت و دقت بالایی داشت.
آخرین قیمت خودرو را
اینجا مشاهده کنید.
انتهای پیام/