اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه زابل با ارسال نامه‌ای به دادستان مرکز سیستان و بلوچستان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه خواستار بررسی و رسیدگی به مافیای سوخت و دام در عدم توسعه استان شدند.

لزوم برخورد جدی مسؤولان قضایی با مافیای سوخت و دام در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه زابل با ارسال نامه‌ای خطاب به دادستان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، از اقدامات قوه قضاییه در یک سال اخیر و پاسخگویی به مطالبه دانشجویان تشکر و قدردانی کردند و همچنین خواستار بررسی و رسیدگی به مافیای سوخت و دام در عدم توسعه استان شدند.

در متن این نامه آمده است؛ با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد؛ احتراما همانگونه که مستحضرید در روز‌ها و هفته‌های اخیر خبر‌هایی در خصوص آزادی و تبرئه شدن برخی متهمین در خصوص پرونده ویژه شهرداری زابل، در فضای عمومی مخابره شد که بسیج دانشجویی دانشگاه زابل با توجه به وظیفه مطالبه گری و عدالت خواهی و همچنین درخواست‌های عمومی مردم انقلابی شهر زابل، وظیفه را بر آن دید که در خصوص روشنگری و پاسخگویی به شبهات پیرامون این پرونده، نامه‌ای را خطاب به جنابعالی تنظیم کند که بالطف و پاسخگویی به هنگام و سریع شما زمینه را برای سوءاستفاده جریانات انحرافی در بخش‌های مختلف را بست و الحمدالله مردم را نسبت به قوه قضاییه، اعتماد پذیرتر کرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه زابل ضمن تشکر و قدردانی بابت این شیوه پاسخگویی، امیدوار است که دیگر بخش‌های مختلف در استان نیز، با مطالبه گری به هنگام دانشجویان و پاسخگویی مسئولان مختلف، زمینه را برای رشد و توسعه مادی و معنوی استان هموار‌تر کند.

در قسمتی از این نامه آمده است:، اما نکته‌ای که لازم است مسئولان قضایی و نظارتی نهایت دقت و رصد خود را بر همگان انجام دهند و باید مد نظر جنابعالی و دستگاه‌های مختلف نظارتی باشد، عبارت است از ورود جدی‌تر در زمینه مافیای سوخت و دام.

مدارک و مستنداتی موجود است که از وجود و نقش مافیا‌های سوخت و دام در عدم توسعه استان پرده بر میدارد؛ و امیدواریم هرچه سریعتر در دیداری با دانشجویان، توضیحاتی پیرامون این قضیه خدمت شما بیان شود و در نهایت ان شالله پیگیری‌های شما از طرق مختلف به سمع و نظر مردم سیستان و بلوچستان برسد.

انتهای پیام/ع

برخورد جدی با قاچاق سوخت  در سیستان وبلوچستان

برچسب ها: قاچاق ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار