رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: دفتر خدمات قضایی الکترونیک زابل امروز به مناسبت هفته قوه قضائیه افتتاح و آماده خدمت رسانی به مردم این شهرستان شد.

دفتر خدمات قضایی الکترونیک در زابل گشایش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت السلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هم اینک سه دفتر خدمات قضایی الکترونیکی در شهرستان‌های زاهدان و زابل فعال است که به مناسبت هفته قوه قضاییه تعداد این دفاتر به هشت دفتر خواهد رسید.

وی با اشاره به وظایف دفاتر خدمات قضائی الکترونیک گفت: پذیرش شکایات، درخواست‌ها، اعتراض‌ها، لوایح و تمامی اقداماتی که به صورت ادارای در بدو ورود در سطح دادگستری وجود دارد توسط این دفاتر انجام می‌شود.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: جلوگیری از اطاله دادرسی در کار و دسترسی مردم برای ثبت دادخواست‌های خود از دیگر فواید این دفاتر است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا ۲ ماه آینده تعداد دفاتر خدمات قضائی الکترونیک به ۲۰ دفتر در سراسر سیستان و بلوچستان افزایش خواهد یافت.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به برنامه‌های هفته قوه قضاییه گفت: همزمان با این ایام ویژه برنامه‌های مختلفی نظیر شرکت نمایندگان قوه قضایه در نماز جمعه و زندان ها، برگزاری نشست شورای قضایی، غبارروبی مزارشهدا، تجلیل از کارکنان و قضات نمونه و برگزاری محافل فرهنگی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ع

فعالیت سه دفتر خدمات قضایی الکترونیکی در سیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار