امام جمعه تاکستان عدالت گستری، شفافیت و استفاده از ظرفیت جوانان را مهمترین عوامل رسیدن دستگاه قضایی به اهداف بیان کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان در دیدار کارکنان دادگستری شهرستان تاکستان گفت: عدالت گستری باید در دستگاه‌های جمهوری اسلامی سر لوحه باشد، اما برای قوه قضاییه این امر به عنوان مهمترین رکن و اساس است.

وی افزود: نظارت وسلامت دستگاه قضایی و برخورد با زمینه‌های فساد اقتصادی از دیگر عواملی است که کارکنان و مسئولان دستگاه قضایی باید به آن توجه داشته باشند

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتصاب آیت الله رییسی به ریاست قوه قضاییه گفت: با توجه به سوابق آیت الله رییسی، قوه قضاییه هرچه بیشتر به اهداف خود نزدیک خواهد شد.

آیت الله اسلامی اضافه کرد: تجربیات و مردمی بودن رییس دستگاه قضا، در همین مدت کوتاه اتفاقات خوبی را رقم زده است.

رییس دادگستری شهرستان تاکستان نیز در این دیدار نوسانات بازار و افزایش شدید قیمت‌ها را یکی از عوامل افزایش پرونده‌های قضایی بیان کرد

تقی پور با شاره به افزایش پرونده‌ها و کم بودن کارمندان و قضات در دادگستری شهرستان تاکستان افزود: در حال حاضر در شهر تاکستان هر قاضی بین ۲۰۰تا ۲۵۰ پرونده در دست رسیدگی دارد که همین موضوع موجب اطاله دادرسی و نارضایتی مردم می‌شود.

رجبی دادستان تاکستان هم از تشکیل شورای حل اختلاف تصادفات در تاکستان برای اولین بار در استان خبر داد وگفت: این شورا به منظور کاهش اطاله دادرسی، خدمات رسانی بهتر و همچنین کاهش جمعیت کیفری تشکیل شده است.

انتهای پیام/ک

دیدار آیت الله اسلامی با کارکنان دادگستری شهرستان تاکستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار