رویداد ایده پروری و کارآفرینی نوآوران سلامت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با محوریت پرستاری، مامایی، اتاق عمل و فوریت‌های پزشکی برگزار می‌شود.

ایده پروری و کارآفرینی نوآوران سلامت در دانشگاه علوم پزشکی مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی سنکیان مدیر توسعه فناوری سلامت و دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این رویداد ۲۲ الی ۲۴ تیر ماه با همکاری گروه ایران بنیان درمحور‌های پیشگیری، ارتقا خود مراقبتی، خدمات مراقبت در منزل، روش‌های طب مکمل و جایگزین و طراحی و ساخت تجهیزات خدمات محور بالینی برگزار می‌شود.

 وی تصریح کرد: برگزاری این رویداد علمی فرصتی طلائی برای ایجاد کارآفرینی و اشتغال در حوزه پرستاری و مامایی به شمار می‌رود و علاقمندان تا پانزدهم تیر سال جاری می‌توانند در سایت www.metacell.ir  ثبت نام و ایده های خود را ارسال نمایند.

مدیر توسعه فناوری سلامت و دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مجوز ورود و استقرار در مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بهره مندی از تسهیلات مالی و بلا عوض جهت رتبه‌های برتر از جمله جوایز و تسهیلات برگزیدگان این رویداد علمی است.
 
انتهای پیام//م.پ
 

ثبت نام رویداد ایده پروری و کارآفرینی نوآوران سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.