رییس پلیس راه استان یزد گفت: روزانه ٤٠ دستگاه اعم از خودروی محسوس و نا محسوس محور‌ های اصلی بزرگراهی و مناطق ییلاقی را تحت پوشش خود قرار می‌دهند.

سرهنگ مسعود قانعی، رییس پلیس راه استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با بیان اینکه طرح تابستانه‌ پلیس راه از ٣١ خرداد ماه شروع شده و تا ٣١ شهریور ماه سال جاری ادامه دارد، گفت: امسال با ٦ پاسگاه پلیس راه سیار، ٥ ایستگاه ثابت و یک پلیس راه سیار اتوبوس نظم و ایمنی را در محور‌های مواصلاتی استان تامین می‌ کنیم.

قانعی با اشاره به اینکه پلیس راه استان یزد در طرح تابستانه‌ امسال برای برقراری ایمنی جاده‌ ها تمام توان تجهیزاتی و نیروی انسانی خود را به کار گرفته است ،افزود: روزانه ٤٠ دستگاه اعم از خودروی محسوس و نا محسوس محور‌ های اصلی بزرگراهی و مناطق ییلاقی را تحت پوشش خود قرار می‌دهند.

وی اظهار داشت: خط قرمز پلیس راه در طرح تابستانه امسال تخلفات حادثه ساز مانند سرعت و سبقت غیر مجاز است که امیدواریم مسافران رعایت کرده تا منجر به توقیف وسیله نقلیه شان نشود.

رییس پلیس راه استان یزد با اشاره به اینکه محور های مواصلاتی استان طولانی، کویری و عاری از هرگونه چشم اندازی طبیعی است و موجب خستگی و خواب آلودگی می شود ،گفت: بیشتر تصادفات بر اثر واژگونی است که علت اصلی آن خواب آلودگی راننده است  که پلیس راه به مسافران توصیه می‌کند به ازای هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

انتهای پیام/ص

روزانه ٤٠ دستگاه بر محور‌های مواصلاتی استان نظارت می کنند

برچسب ها: پلیس راه ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار