رئیس پلیس راه استان یزد گفت: محور اردکان به نائین به علت طوفان شدید مسدود شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ قانعی، رئیس پلیس راه استان یزد از مسدودی محور اردکان-نائین به علت طوفانی بودن هوا خبر داد و گفت: مسافرانی که در شهر یزد، مهریز، اشکذر، اردکان و مهریز مستقر هستند و قصد سفر به اصفهان و تهران دارند تا کاهش طوفان و مناسب شدن میدان دید در رانندگی در استان بمانند و برای اطلاع دقیق از وضعیت جاده با شماره ۰۳۵۲۱۸۳۳۳۰۴ تماس بگیرند.

سرهنگ قانعی با بیان اینکه مسیر‌های یزد به میبد، کرمان و شیراز با وزش باد و گرد و خاک همراه است تاکید کرد: تردد در این مسیر‌ها مساعد است و درصورت ایجاد اختلال در شرایط جوی و میدان دید برای مسدود شدن آن اقدام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان یزد با اشاره به تردد شدید در روز ۱۳ فروردین به سمت ییلاق و روستا‌ها افزود: ورود به کنار گذر یزد تفت از ۶ صبح روز ۱۳ محدوده پل تقوی ممنوع است و برای سفر به ییلاق‌ها کنار گذر جدید جایگزین شده است.

وی تردد انواع کامیون و وسایل نقلیه سنگین بغیر از حاملان سوختی و فاسد شدنی را روز ۱۳ در کلیه محور‌های مواصلاتی، فرعی، ییلاقی و... ممنوع دانست.

رئیس پلیس راه استان یزد با بیان اینکه روز طبیعت وانت بار‌هایی که عقب خودرو مسافر حمل می‌کنند و تمامی موتور سیکلت‌های محور ییلاقات مهریز و تفت متوقف می‌شوند ادامه داد: در محور یزد به طبس علاوه بر ۱۳، روز‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ تردد خودرو‌های سنگین ممنوع است.

انتهای پیام/ص

محدودیت های ترافیکی سیزده فروردین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.