فرمانده پلیس راه یزد از تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی برای ارتقای امنیت تردد در محور‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ مسعود قانعی، رئیس پلیس راه یزد گفت: با آغاز دور دوم سفر‌های نوروزی، پلیس راه استان در ایجاد تسهیل در عبور و مرور خودرو‌ها و برنامه‌ریزی کاربردی در کاهش سوانح رانندگی دارد.

وی با بیان اینکه وظیفه پلیس راه تامین امنیت ترافیکی در جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی است، افزود: هرگز اجازه نمی‌دهیم متخلفان قوانین را زیر پا بگذارند چرا که در این صورت باید منتظر برخورد قاطع ماموران پلیس راه باشند.

وی با اشاره به حضور گسترده پلیس در محور‌های مواصلاتی استان گفت: این مهم با هدف کاهش آمار تلفات جاده‌ای صورت گرفته و خوشبختانه تا حدود زیادی توانسته میزان آمار تلفات جاده‌ای در استان را کاهش دهد.

قانعی افزود: ترافیک در محور‌های مواصلاتی استان عادی و روان است لذا رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه‌ها و هشدارها، پلیس را در برقراری نظم و انضباط ترافیکی و پیشگیری از حوادث ناگوار یاری کنند.

فرمانده پلیس راه یزد گفت: رانندگانی که قصد عبور از محور‌های مختلف این استان را دارند ضمن تجهیز خودرو‌های خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم در مورد وضعیت جاده‌ها را کسب کنند.

انتهای پیام/ص

کنترل تردد در جاده‌های استان یزد تشدید می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.