مهم‌ترین حوادث امروز سوم تیر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث امروز سوم تیر ماه سال ۹۸

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه سوم تیر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۴ کشته و مصدوم در واژگونی سواری ۴۰۵

رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: بر اثر واژگونی یک سواری ۴۰۵ در محور روستایی دهویه خیر شهرستان استهبان، ۲ نفر کشته و ۲ نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس اظهار کرد: خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور روستایی دهویه خیر شهرستان استهبان به مأموران اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک سواری ۴۰۵ با ۴ سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن ۲ نفر از سرنشینان فوت و ۲ نفر دیگر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

رئیس پلیس راه شمال فارس با بیان اینکه کارشناسان بی توجهی به جلو راننده را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کرده اند، تصریح کرد: رانندگان همواره با آرامش، هوشیاری و دقت رانندگی کنند و فرصت کم را با سرعت غیر مجاز جبران نکنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

کشف ۱۵۰ دستگاه ضبط و باند و پخش خودرو

فرمانده انتظامی فیروزآباد از کشف ۱۵۰ دستگاه ضبط و باند و پخش خودرو به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات داخلی، ماموران انتظامی این شهرستان با ایجاد تور ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری زانتیا حامل کالا مظنون و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در این خصوص یک نفر متهم دستگیر شد، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۵۰ دستگاه ضبط و باند و پخش خارجی و بدون مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

جاسازی بیش از ۶۰ کیلوگرم تریاک از کف عقب خودرو آریسان

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف ۶۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک خودرو آریسان خبر داد.

سرهنگ محمد هاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری در محور قائمیه به سمت نورآباد، به یک خودرو آریسان مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو میزان ۶۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کف خودرو جاسازی شده بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ قسام از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انهدام باند سارقان حرفه‌ای احشام در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری اعضای باندحرفه‌ای سرقت احشام با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد اظهار کرد: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت احشام در این شهرستان، پلیس با جدیت وارد کار شد و در مدت کوتاهی با انجام کار‌های عملیاتی باند این سارقان را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی پس از تحقیقات فنی و تخصصی، ۴ نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به ۹ فقره سرقت احشام اقرار کردند.

سرهنگ جوکار با اشاره به اینکه متهمان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند، افزود: وظیفه نیروی انتظامی ایجاد آرامش و امنیت برای مردم است، اما از همشهریان تقاضا داریم با نصب دوربین مداربسته برای محل‌های نگه داری احشام سارقان را در انجام عمل مجرمانه خود ناکام بگذارند.

دستگیری بیش از ۳۰ خرده و عمده فروش مواد مخدر/کشف بیش از ۱۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید از تشدید طرح ارتقا امنیت اجتماعی باهدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی شهرستان اقلید گفت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با جدیت و همکاری پلیس در سطح شهرستان اجرا شد.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران طی یک ماه گذشته ضمن دستگیری ۳۶ خرده و عمده فروش مواد مخدر، در بازرسی از محل پاتوق آن‌ها موفق شدند ۱۲۰ کیلو و ۹۷۹ گرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

سرهنگ رزمجویی با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های مختلف ارتقا امنیت اجتماعی از اولویت‌های انتظامی این شهرستان است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار