فرمانده انتظامی استان کرمان در نشست اصناف با اشاره به شرایط خاص کشور ناشی از هجمه اقتصادی دشمن، اصناف و بازاریان را جهادگران عرصه تولید و اشتغال برشمرد.

اصناف جهادگران عرصه تولید و اشتغال میهن هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان در گردهمائی اصناف مرکز استان گفت: جا دارد از همکاری بسیار خوب مجموعه اصناف و بازاریان در برگزاری آئین یادواره ۵۷۴ شهید نظم و امنیت قدردانی کنیم.

وی با اشاره به انهدام هواپیمای فوق پیشرفته آمریکا توسط نیرو‌های همیشه هوشیار سپاه پاسداران افزود: این عملیات موفقیت آمیز نشان داد در جغرافیای میهن عزیزمان هیچ متجاوز زمینی، هوائی و دریایی قدرت نفوذ نخواهد داشت.

سردار بنی اسدی فر در ادامه گفت: پلیس بعد از دستگاه قضائی بیشترین ارتباط را با مجموعه اصناف و بازاریان دارد که در این رابطه می‌توان به نقش موثر توسعه دوربین‌های نظارتی در بازار و دیگر محدوده‌های تجاری اشاره کرد که به همت خود اصناف و بازاریان نصب و راه اندازی شدند و شاهد اثربخشی آن‌ها در پیشگیری از جرائم حوزه بازار بودیم.

وی تصریح کرد:ما در تقابل با اقشار و گروه‌های صنفی باید به شکل متقابل نیاز‌ها و اهداف خودمان را درک کنیم که در این رابطه خودکنترلی، خودمراقبتی و خودمحافظتی‌های لازم باید از سوی تمامی فعلان حوزه بازار و کسب و کار مدنظر قرار بگیرد تا شاهد کاهش زمینه‌های جرم و آسیب در این حوزه و به تبع آن در کل جامعه باشیم.

وی اظهار کرد: باید اشاره کنم ما هم اکنون گرفتار جنگ اقتصادی دشمن هستیم و باید با درک مشکلات کشور و میهن، همواره با اقشار مختلف مردم و با طبقات مختلف همدردی و همنوائی داشته باشیم تا به مصداق واقعی جهادگران عرصه تولید و اشتغال تبدیل شویم.

سردار بنی اسدی فر گفت: علیرغم همه این تهدیدات میهن عزیزمان به واسطه تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و در سایه تدابیر حکیمانه مقام عظمای ولایت و همچنین پشتیبانی خوب مردم، روز به روز از اعتبار بیشتری در سطوح بین المللی برخوردار می‌شود.

وی عنوان کرد: ما در مجموعه انتظامی در قالب بیش از ۱۸ رده تخصصی به عموم مردم خدمات رسانی می‌کنیم و در این میان اصناف و بازاریان در سراسر استان همواره یار و بازوی توانمند مجموعه انتظامی بوده اند و ان شاء الله با افزایش تعامل و هم افزائی بتوانیم این نظم و امنیت مطلوب را در همه زمینه‌ها حفظ کنیم.

انتهای پیام/س

اصناف و بازاریان جهادگران عرصه تولید و اشتغال اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار