فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموریت‌های انتظامی با ایثار و شهادت عجین هستند و وظیفه سربازی خود دانستیم به بهترین نحو از خانواده شهدای عزیزمان تجلیل کنیم.

ماموریت‌های انتظامی با ایثار و شهادت عجین هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان به همراه جانشین انتظامی و رئیس حفاظت فرماندهی انتظامی با حضور در معاونت اجتماعی از نمایشگاه عملکرد این معاونت در آئین یادواره شهدای نظم و امنیت بازدید کردند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته در برگزاری مطلوب یادواره شهدای نظم و امنیت گفت: ماموریت‌های انتظامی با ایثار و شهادت عجین هستند و وظیفه سربازی خود دانستیم به بهترین نحو از خانواده شهدای عزیزمان تجلیل کنیم.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: این آئین فرصتی را ایجاد کرد که زیربنای نظم و امنیت میهن عزیزمان که همان ایثار و شهامت شهدای عزیزمان است برای مردم، مسئولان، ائمه جمعه و جماعات و سایرین یادآوری گردد.

وی با اشاره به اینکه اکثر شهدا، پیام یا نشانه‌هایی از شهادت طلبی را از خود به جای گذاشته اند، تصریح کرد: باید در آئین‌های یادواره، این پیام را به همگان منعکس کنیم که امنیت هزینه دارد و یکی از هزینه‌های جبران ناپذیر آن شهادت خادمان نظم و امنیت است.

انتهای پیام/س

زیربنای نظم و امنیت ، ایثار و شهامت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار