فرمانده انتظامی استان کرمان، عملیات موفقیت آمیز سپاه پاسداران در انهدام پرنده جاسوسی آمریکا بر فراز آب‌های سرزمینی را نمایشی از اقتدار و توانمندی‌های بی شمار میهن عزیزمان برشمرد.

انهدام پرنده جاسوسی نمایش اقتدار و توانمندی میهن عزیزمان بودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان در نشست شورای معاونین فرماندهی انتظامی استان با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر شهدا گفت: اخیرا با تلاش همه کارکنان بویژه معاونت اجتماعی و سایر رده ها، یادواره ۵۷۴ شهید نظم و امنیت استان را برگزار کردیم که بحمدالله برنامه‌های آن به نحو مطلوب و با پیام‌های خوبی دنبال شدند.

وی افزود: اخیرا شاهد موفقیتی دیگر از سوی حافظان حریم هوائی میهن عزیزمان بودیم که این موفقیت عظیم از برکات خون شهدا و نمایانگر اقتدار و توانمندی میهن عزیزمان بود که نفوذناپذیری مرز‌های زمینی، هوائی و دریایی کشورمان را به دشمنان نشان داد.

سردار بنی اسدی فر بیان داشت: ما نیز به عنوان خادمان نظم و امنیت درون کشور باید همواره حالت آفندی خود را حفظ کنیم که در همین راستا قرارگاه جهادی تربیت و آموزش در سطح رده‌ها فعال است و همواره با پیش بینی موضوعات و آینده نگری، ماموریت‌های حال و آینده خود را پی ریزی و اجرائی می‌کنیم.

انتهای پیام/ح

انهدام پرنده جاسوسی نمایش اقتدار بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.