مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام از جذب ۷ نیروی پزشکی قانونی در استان ایلام خبر داد.

تکمیل کادر پزشکی قانونی استان ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛علیزاده مهاجر مدیر کل پزشکی قانونی استان ایلام در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته قوه قضاییه گفت: با توجه به کمبود نیرو در پزشکی قانونی استان ایلام ، سعی داشته ایم این کمبود راجبران نماییم، که جذب ۷ نیروی پزشکی قانونی با تعهد ۱۰ سال خدمت از مهم‌ترین اقدامات  سازمان پزشکی قانونی در این زمینه بوده است.

وی ادامه داد: در گذشته به دلیل مجهز نبودن آزمایشگاه‌های پزشکی قانونی می‌بایست نمونه‌های آزمایشی را جهت بررسی به استان‌های سنندج و کرمانشاه ارسال می کردیم که خوشبختانه از بهمن ماه سال گذشته به جهت خرید تجهیزات مناسب و تکمیل آزمایشگاه‌ پاتولوژی تقریبا نیاز ارسال نمونه‌ها به سایر استان‌ها رفع گردیده است.

وی بیان کرد: در رابطه با تجهیز آزمایشگاه سم شناسی نیز با توجه به اینکه تا حدودی تجهیزات این آزمایشگاه نیز افزوده شده است، اما هماهنگی‌های لازم با استانداری صورت گرفته و برخی دستگاه‌های مورد نیاز در آینده‌ای نزدیک خریداری خواهند شد.

علیزاده مهاجردر رابطه با پرونده‌های مربوط به همسرآزاری و کودک آزاری افزود: این پرونده‌ها جزء جرایمی هستند که دارای مراجعه کننده زیادی می‌باشند و میزان آن‌ها در استان رو به افزایش است که با همکاری تنگاتنگ با دانشگاه علوم پزشکی اقداماتی در جهت کنترل این موارد در دست اجرا می‌باشد.

انتهای پیام / ن

جذب ۷ نیروی پزشکی قانونی در استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۳ تير ۱۳۹۸
خوب این هفت نفر چطور جذب شدن. اصلا کی اگهی استخدام زدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟