پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بازیکنان اسمی و فوتبالیست‌های بزرگ در این کلاس‌ها شرکت کرده اند و بازیکنان دور هم جمع هستند و شوخی هم می‌کنیم.

اکبر میثاقیان پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه برگزاری کلاس‌های مربیگری پیشرفته در آکادمی ملی فوتبال بیان کرد: کلاس‌های خوبی است و مدرس جدیدی هم که آمده، بد نیست. بازیکنان اسمی و فوتبالیست‌های بزرگ در این کلاس‌ها شرکت کرده اند و بازیکنان دور هم جمع هستند و شوخی هم می‌کنیم. من هم که سر کلاس می‌آیم، از دیگر اعضا مطالبی را یاد می‌گیرم و اگر هم بین کسانی کدورتی وجود داشته باشد، رفع می‌شود.

او افزود: کلاس حرفه‌ای است و مدرک بین المللی می‌دهند، اما مهم‌تر از آن این است که مربیان جوان دور هم جمع و دوستی بین آن‌ها بیشتر می‌شود. همه مربیگری را بلد هستند و اینکه دور هم جمع می‌شوند، بهتر است.

میثاقیان در مورد عملکرد مارک ویلموتس در تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: به نظر من مربی خوب و پر انرژی است. او شخصیت خوبی دارد که سبب می‌شود تا انرژی به بازیکنان نیز منتقل شود. نمی‌شود با ۲ بازی عملکرد مربی را تحلیل کرد، اما به نظر من مربی خوب و جوانی است که آینده دارد. ویلموتس آمده تا خود را نشان دهد و این سود به فوتبال ایران است، زیرا هجومی بازی می‌کند. ویلموتس در بلژیک، اروپا و شالکه عملکرد خوبی داشته و فکر می‌کنم مربی خوبی است.

وی در خصوص حواشی و جنجال‌های لیگ هجدهم فوتبال ایران گفت: درحال حاضر تیم‌ها کند هستند و در یارگیری نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند. به نظر من به دلیل اینکه در هفته‌های آخر سال گذشته تیم‌ها شانس قهرمانی داشتند و رقابت سختی بود، اما فکر می‌کنم در لیگ پیش رو این اتفاق رخ ندهد.

میثاقیان درباره ارقام نجومی دستمزد بازیکنان در فصل نقل و انتقالات بیان کرد: من نمی‌توانم درباره این موضوع صحبت کنم و ارتباطی به من ندارد. در زمان مربیگری هم همچین رقم‌هایی وجود نداشت. به طور معمول بازیکنی که کیفیت بالاتری دارد و از سطح خوبی برخوردار است، باید دریافتی بیشتری داشته باشد.

سرمربی سابق تیم‌های پدیده و خونه به خونه در خصوص حضور تیم‌های لیگ برتری در خارج از کشور برای برگزاری اردو‌های آماده سازی گفت: بهترین جا‌های دنیا در ایران است و می‌توانیم در شهر‌های خودمان بهترین اردو‌ها را برگزار کنیم. مهدی تاج و همکارانش در چند سال گذشته زحمات زیادی کشیدند و کنترل تیم ملی، لیگ‌های فوتبال و ... سخت است. مدیریت فوتبال خیلی سخت و از بیرون همه چیز راحت است، اما اینطور نیست.

او در پایان در مورد درخشش تیم ملی والیبال اظهار کرد: از بچگی والیبال را دوست داشتم و خودم بازی می‌کردم و اکنون هم درخشش بازیکنان والیبال را تماشا کردم.


بیشتر بخوانید:

مشکلات مالی یقه استقلال را می‌گیرد

دشتی استقلالی شد

حرف آخر استراماچونی درباره انتخاب دستیار ایرانی


انتهای پیام/

اظهارات میثاقیان درباره فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار