سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص احتمال بازگشتش به این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین قطبی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص پیشنهاد مدیران باشگاه پرسپولیس برای هدایت این تیم اظهار کرد: در حال حاضر هلند هستم، متاسفانه در سال اخیر ۳ نفر از افرادی که به من نزدیک بودند با بیماری سرطان در حال مبارزه هستند و بعد از جدایی از فولاد سعی کردم با سفر به هلند به دیدار این افراد بروم.

بازگشتم به ایران به بستگی به تیم آینده ام دارد

اودرمورد پیشنهاد از پرسپولیس گفت: پرسپولیس باشگاه عظیمی است در سال‌های اخیر نتایج بی نظیری را  کسب کرده آن هم با رهبری برانکو که دیگر تکرار نخواهد شد. آدمی نیستم که در پشت پرده‌ی کسی تلاش کنم جای او را بگیرم. برانکو تیم خوبی را ساخت از بهترین بازیکنا ن ایران پرسپولیس حاشیه نداشته باشد این نتایج را می‌تواند ادامه دهد. در خصوص جدایی برانکو هم باید بگویم این تصمیم خودش بوده و کسی نقش نداشته برای چالش جدید این کار را کرده، کشوری مثل عربستان پول خوبی در فوتبال خرج می کند.

قطبی درباره اینکه برخی هوادارن علاقه دارند تا او سرمربی بعدی پرسپولیس باشد خاطرنشان کرد: پرسپولیس و هوادارنش خانواده من هستند خاطرات پرسپولیس همیشه در قلب من هست، انتظارات برای مربی بعدی تیم زیاد است مدیر و بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس اگر همدل باشند مربی می‌تواند موفق باشد تیم در حال حاضر شخصیت قهرمانی و بهترین‌های آسیا را در اختیار دارد.

قطبی درباره جدایی اش از فولاد تصریح کرد: در اهواز خیلی زحمت کشیدیم تیم در بحران بود، اما روابط خوبی که باهوادارن برقرار کردیم و نتایج خوبی هم که کسب کردیم بی نظیر بود دوست داشتم کارم را ادامه دهم، اما اتفاقاتی افتاد که دوست ندارم مطرح شود یعنی شرایط برای بهتر شدن فولاد مهیا نبود و جدا شدم.

قطبی درخصوص مذاکره محسن خلیلی با او برای قبول مربی گری در پرسپولیس گفت: این‌ها راشنیدم و ناراحت شدم. او آدم باشخصیتی است میخواستم او را به فولاد بیاورم، اما نشد و او یه پرسپولیس رفت. هیچ جا سرپرست برای تیم مربی انتخاب نمی‌کند.

قطبی درباره ویلموتس هم بیان کرد: نسل فعلی فوتبال ما بسیار خوب است و کارهای بزرگی را می تواند انجام دهد. قضاوت درباره ویلموتس زود است، اما او فوتبال هجومی ارائه می دهد که در این ۲ باز‌ی اخیر این کار را انجام داده است.


بیشتر بخوانید:

حبیب زاده: هیچ مذاکره‌ای با گل محمدی انجام ندادیم/ هنوز اسم هیچ بازیکنی قطعی نشده است

باقری و حسینی تشویق شدند/ مدیرعامل پاسخ هواداران پرسپولیس را داد

مهاجم جنجالی در آستانه جدایی از پرسپولیس


انتهای پیام/

اظهارات قطبی در خصوص پیشنهاد تیم فوتبال پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار