نفرات برتر رقابت طرح «دادرس» سیستان و بلوچستان مشخص شدند

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: نفرات برتر هفتمین المپیاد طرح «دادرس» در مرحله استانی با مشخص شدن نفرات برتر در زاهدان بکار خود پایان داد.

نفرات برتر رقابت طرح «دادرس» سیستان و بلوچستان مشخص شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا میری  معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در مرحله استانی این رقابت‌ها ۱۸ تیم ۱۶ نفره از دانش آموزان دختر و پسر پایه هشتم سیستان و بلوچستان از ۲۹ خرداد به مدت سه روز به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها در آزمون کتبی و کار‌های عملی همچون ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، خونریزی پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، حمل مصدوم انفرادی و مشارکت در کار‌های گروهی از جمله اسکان اضطراری، پناه گیری و خروج ایمن، اطفاء حریق و حمل مصدوم گروهی، با یکدیگر به رقابت کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: طرح «دادرس» با هدف تبیین و تقویت خود امدادی در بین دانش آموزان، شکوفایی استعداد‌های علمی و امدادی، افزایش روحیه کار جمعی و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان اجرا می‌شود و از موثرترین طرح‌های ملی هلال احمر است که دانش آموزان، آموخته‌ها و داشته‌های امدادی خود را تمرین و از این مهارت‌ها در مواقع بحرانی در خانواده و جامعه استفاده می‌کنند.

وی افزود: در پایان در بخش بانوان تیم‌های ایرانشهر، میرجاوه و نیمروز و در بخش پسران به ترتیب شهرستان‌های ایرانشهر، هامون و خاش عناوین برتر را از آن خود کردند.

میری اظهار داشت: ۲ تیم برتر دختران و پسران طرح «دادرس» سیستان و بلوچستان بعد از موفقیت در این مرحله به رقابت‌های کشوری راه یافتند.

انتهای پیام/گ

معرفی نفرات برتر رقابت طرح دادرس سیستان و بلوچستان

برچسب ها: هلال احمر ، آزمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار