۱۲ هزار داوطلب در سیستان و بلوچستان با جمعیت هلال احمر همکاری دارند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲ هزار داوطلب هلال احمر را در تحقق اهداف بشردوستانه در این استان پر مخاطره همراهی می‌کنند.

۱۲ هزار داوطلب در سیستان و بلوچستان با جمعیت هلال احمر همکاری دارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رسول راشکی مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این داوطلبان فعال در مواقع بروز سوانح و بلایا در صحنه حاضر و به انجام اقدامات ماندگار، زود بازده و اثربخش در حوزه خدمت رسانی می‌پردازند.

وی افزود: همچنین نیرو‌های داوطلب با حضور خود در مناطق محروم و بی بضاعت در تاب آوری و انسجام اجتماعی جامعه مشارکت کرده و با حمایت از اقشار آسیب پذیر تلاش می‌کنند در تمام سطوح حضوری پویا و سازنده داشته باشند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: داوطلبان نقش مهمی در ارائه خدمات عام المنفعه و بشردوستانه به مردم محروم و کمتر برخوردار برعهده دارند و خدمات آنان جنبه بشردوستانه و خیرخواهانه دارد و در ارائه این خدمات تبعیض قائل نمی‌شوند.

وی با اشاره به اقدامات داوطلبان هلال احمر گفت: هشت کاروان سلامت از ابتدای امسال تاکنون در سراسر سیستان و بلوچستان برپا شده است که حدود ۷۰۰ نفر از خدمات آن‌ها بهره‌مند شده اند.

راشکی ادامه داد: این کاروان‌ها به منظور ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، حمایتی و توزیع رایگان دارو بین بیماران و افراد محروم و نیازمند به دریافت خدمات درمانی اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: کاروان سلامت متشکل از پزشکان عمومی، متخصصان مختلف نظیر قلب و عروق، زنان و زایمان، چشم و ... و جراحان هستند که به طور داوطلبانه به ارائه خدمات به مردم می‌پردازند.

انتهای پیام/گ

۱۲ هزار داوطلب در جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار